دنیای چندوجهی، قدم آتی برای تکامل بخشیدن به دنیای سینمایی مارول است


دنیای چندوجهی، قدم آتی برای تکامل بخشیدن به دنیای سینمایی مارول است

کوین فایگی رئیس استودیو مارول در گفتگویی تازه از دنیای چندوجهی به عنوان عامل اصلی برای سر و سامان دادن آینده دنیای سینمایی مارول نام برد.استودیو مارول به تازگی پروسه فیلم‌برداری سریال WandaVision برای دیزنی+ را آغاز کرده و پیش از آن نیز کار بر روی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را شروع کرده بود. سریال و فیلمی که داستان آن‌ها در...

کوین فایگی رئیس استودیو مارول در گفتگویی تازه از دنیای چندوجهی به عنوان عامل اصلی برای سر و سامان دادن آینده دنیای سینمایی مارول نام برد.استودیو مارول به تازگی پروسه فیلم‌برداری سریال WandaVision برای دیزنی+ را آغاز کرده و پیش از آن نیز کار بر روی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را شروع کرده بود. سریال و فیلمی که داستان آن‌ها در باطن به یکدیگر متصل هستند و از ایده دنیای چندوجهی بهره می‌برند. کوین فایگی رئیس استودیو مارول نیز به تازگی دنیای چندوجهی را عاملی برای شکل دادن دنیای سینمایی مارول در سال‌های آتی خطاب کرد.

پس از نمایش ویدئوی جدیدی برای حضار همایش CCXP19، فایگی در پنل مصاحبه به بحث و گفتگو مشغول شد. جایی که در آن از دنیای چندوجهی MCU سخن گفت.

زمانی که کار خودمون در دنیای سینمایی مارول رو شروع کردیم، همش درباره تونی استارک بود. دنیا را به تونی استارک معرفی کنیم و لباس آیرومن رو به دنیا. بعد از اون نوبت آزگاردین‌ها شد که ازشون تعریف کنیم و درباره سوپر سربازها بگیم و اونا رو داخل اونجرز بذاریم. همیشه از فیلم‌های فضایی و داستان‌های بین کهکشانی خوشم میومد. برای همین هم نگهبانان کهکشان رو به مخاطبین معرفی کردیم تا در نهایت فیلمی مثل Endgame رو بسازیم.

همیشه دوست داشتم که سفر زمانی داشته باشیم که با Endgame بالاخره این کار رو انجام دادیم. دنیای چندوجهی قدم بعدی برای تکامل دنیای سینمایی مارول هست و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قراره کامل روی این قضیه کار کنه تا بعد به سراغ سریال WandaVision دیزنی+ بریم. بعد از این دو مورد هم فیلم‌های بزرگ دیگری قراره به طریقه جالبی وارد همین قضیه بشن.

سریال WandaVision بهار 2021 پخش خواهد شد و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ 7 می 2021 اکران خواهد شد.

دنیای چندوجهی، قدم آتی برای تکامل بخشیدن به دنیای سینمایی مارول استدنیای چندوجهی، قدم آتی برای تکامل بخشیدن به دنیای سینمایی مارول است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد