اختصاص 1500 میلیارد ریال برای رفع مشکل تغذیه دانشجویان علوم پزشکی


اختصاص 1500 میلیارد ریال برای رفع مشکل تغذیه دانشجویان علوم پزشکی
معاون توسعه مدیریت، منایع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: مبلغ ۱۵۰۰میلیارد ریال با هدف جبران افزایش هزینه های تغذیه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر به نقل از وزارت بهداشت، سیدکامل تقوی نژاد با گرامیداشت روز دانشجو، افزود: به منظور حمایت و تکریم از مقام دانشجو و رفع کمبودها و تنگناهای حوزه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مبلغ یاده شده برای اولین بار از محل هدفمندی یارانه ها اختصاص داده شد.

معاون توسعه مدیریت، منایع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری های انجام شده و همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال با هدف جبران افزایش هزینه های تغذیه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین یادآور شد: این مبلغ براساس تعداد دانشجویان و برآورد میزان نیاز دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع و تخصیص داده می شود.

در سال جاری و در قانون بودجه کشور، برای فعالیت های رفاهی و تغذیه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار، مصوب شد که با اضافه شدن مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال، این رقم معادل ۶۰ درصد حجم این اعتبار را برای دانشگاه های علوم پزشکی تقویت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد