ریسینگ پوینت با استون مارتین یکی می شود؟


فرمول یک ایران – لارنس استرول، رییس تیم ریسینگ پوینت به تازگی اعلام کرده است که علاقمند به خرید سهام شرکت خودروسازی استون مارتین است. لارنس استرول میلیاردر کانادایی که تخمین زده می شود سرمایه ای معادل 2 میلیارد پوند از طریق سرمایه گذاری و همینطور برندهای مد لباس بدست اورده است، در سال 2018 به عنوان ناجی تیم فورس ایندیا ظاهر شد و سهام این تیم را...

فرمول یک ایران – لارنس استرول، رییس تیم ریسینگ پوینت به تازگی اعلام کرده است که علاقمند به خرید سهام شرکت خودروسازی استون مارتین است.

لارنس استرول میلیاردر کانادایی که تخمین زده می شود سرمایه ای معادل 2 میلیارد پوند از طریق سرمایه گذاری و همینطور برندهای مد لباس بدست اورده است، در سال 2018 به عنوان ناجی تیم فورس ایندیا ظاهر شد و سهام این تیم را خریداری کرد و حال این تیم به نام ریسینگ پوینت به ادامه حیاتش ادامه می دهد.

به تازگی کمپانی لوکس خودروسازی استون مارتین، افت سهامی را دارد تجربه می کند و اخبار حاکی از این موضوع است که استرول می خواهد یک بخش عظیمی از سهام کمپانی استون مارتین را بخرد. کمپانی استون مارتین در سال 2018 به بازار سهام با ارزش 19 پوند عرضه شد که حال ارزش هر سهم آن به 5 پوند رسیده است و این شرکت طبق گزارش خودش در نیم فصل اول 2019 یک ضرر 80 میلیون دلاری داشت.

با اینکه استون مارتین و لارنس استرول هنوز هیچکدام هیچ بیانیه رسمی را نداده اند اما اخبار حاکی از آن است که استرول می خواهد رنگ سبز کلاسیک استون مارتین را به فرمول یک بازگرداند و تیم ریسینگ پوینت را مجددا بسازد. البته که الان استون مارتین یکی از شرکای تیم ردبول به حساب میاید و آخرین باری هم که در فرمول یک بود به سال های 1959 و 1960 باز می گردد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق