قابلیتی جدید برای نرم افزار گوگل فوتوز


قابلیتی جدید برای نرم افزار گوگل فوتوز

ایتنا - گوگل از زمان عرضه این نرم‌افزار در سال 2016 به شما اجازه داده است که تصاویر خود را با ساخت آلبومی برای هر عکس و به اشتراک‌گذاری لینک آن به دوستانتان ارسال کنید.

گوگل در پی آن است که روش‌های به اشتراک‌گذاری تصاویر در نرم‌افزار گوگل فوتوز را برای کاربران جذاب‌تر کند و در همین راستا به‌تازگی قابلیت ارسال پیام خصوصی را به این نرم‌افزار افزوده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی pocket-lint، گوگل از زمان عرضه این نرم‌افزار در سال 2016 به شما اجازه داده است که تصاویر خود را با ساخت آلبومی برای هر عکس و به اشتراک‌گذاری لینک آن به دوستانتان ارسال کنید.

علاوه بر این، کاربران می‌توانستند از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار مثل آلبوم‌های زنده، کتابخانه‌های مشترک و آلبوم‌های مشترک برای به اشتراک‌گذاری تصاویر استفاده کنند.
با این‌ وجود حالا وقتی عکس یا ویدئویی را به اشتراک می‌گذارید، با گزینه‌ای برای افزودن آن به گفت‌وگوی خصوصی روبرو می‌شوید.

گوگل در رابطه با این قابلیت جدید اعلام کرده است که شما می‌توانید عکس‌ها و کامنت های به اشتراک گذاشته شده در یک گفت‌وگو را لایک کنید و علاوه بر این قادر خواهید بود که تصاویر و ویدیوهای هر گفت‌وگو را بدون از دست دادن کیفیت آن در گالری دستگاهتان ذخیره کنید.
قابلیتی جدید برای نرم افزار گوگل فوتوز

گوگل اظهار داشته است که تا زمانی که شما و دوستتان نرم‌افزار گوگل فوتوز را داشته باشید، آنها می‌توانند پیام‌های ارسالی شما را بازکرده و ویدیوها و عکس‌های ارسال‌شده توسط شما را ببینند.
شما می‌توانید در این بخش به گفت‌وگو بپردازید و با لایک و... به تصاویر ارسال شده واکنش نشان بدهد.

برای انجام این کار می‌بایست:
1. روی عکس و تصویر موردنظر در لایبرری گوگل فوتوز کلیک کنید.
2. از میان گزینه‌های به اشتراک‌گذاری تصویر یکی را انتخاب کنید. در این مرحله، گفت‌وگوهای فعلی برایتان نمایان می‌شود.
3. مخاطب یا گروهی از مخاطبان را برای ارسال پیامتان انتخاب کنید.
4. در بخش نوشتن پیام، پیام خود را بنویسید.
5. دکمه ارسال را بزنید

البته این قابلیت قرار نیست که جایگزین نرم‌افزارهای چت فعلی شود اما می‌تواند تجربه شما در استفاده از گوگل فوتوز را بهبود ببخشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا