دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام هستند


دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام هستند

بیرجند – ایرنا – فرماندار قاینات گفت:.دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی مردم از نظام، ناکارآمد نشان دادن دولت و ایجاد دوقطب‌ سازی در جامعه هستند و در این شرایط دلسوزان وظیفه دارند با پمپاژ امید و همبستگی نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند.

محمد کریمی روز دوشنبه در نشست مشترک هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان قاینات افزود: مردم سالاری دینی، توجه به مردم و مردم بنیان بودن وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دنیا است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار نظام است اظهار داشت: نگاه تمامی کشورها به دوم اسفند بوده و حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام نظام اسلامی خواهد بود.

فرماندار قاینات با اشاره به اینکه مجریان و ناظران دو بال انتخابات هستند یادآور شد: رای مردم حق‌الناس است و باید از آن حفاظت و صیانت کرده و با قانون‌گرایی اعتماد مردم را جلب کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قاینات هم در این نشست گفت: تعدد و سلایق گوناگون در بین داوطلبان زمینه مشارکت عمومی مردم را افزایش خواهد داد و سبب اقتدار و عزت نظام و کشور می‌شود.

مهدی رحیمی افزود: قانون‌گرایی و رعایت اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات زمینه‌ساز حضور حداکثری و مشارکت عمومی و نیز انتخاب فرد اصلح خواهد شد.

وی اضافه کرد: رفتار و عملکرد مجریان انتخابات زیر ذره بین شهروندان است و در صورت اعمال سلیقه و رعایت نکردن قانون از سوی آنها، موجب دلسردی و عدم حضور مردم در انتخابات آتی خواهد بود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قاینات هم در این نشست گفت: سلامت، امنیت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری چهار مولفه اساسی در انتخابات پیش رو است.

علی محمد صادقی افزود: قانون وظیفه همه را مشخص کرده است و در صورتی که مجریان و ناظرین انتخابات به وظیفه قانونی خود عمل کنند، هیچ اختلافی پیش نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به تجربیات گذشته و در سایه پایبندی به قانون و تعامل، انتخابات مجلس را با مشارکت حداکثری برگزار کنیم.

شهرستان قاینات با سه بخش مرکزی، نیمبلوک و سده در شمال استان خراسان جنوبی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...