موبایل هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می شوند


مدیر هواوی اعلام کرده سیستم عامل «هارمونی او اس» سال آینده میلادی در یک موبایل این شرکت عرضه می شود. همچنین این سیستم عامل به طور جهانی و با کد باز در سراسر جهان عرضه می شود. به نقل از گیزموچاینا، «وانگ چنگلو» رئیس هواوی در جدیدترین کنفرانس این شرکت اعلام کرد سیستم عامل «هارمونی او اس» در 2020 در یک مدل موبایل به کار...

موبایل هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می شوند
مدیر هواوی اعلام کرده سیستم عامل «هارمونی او اس» سال آینده میلادی در یک موبایل این شرکت عرضه می شود. همچنین این سیستم عامل به طور جهانی و با کد باز در سراسر جهان عرضه می شود.
به نقل از گیزموچاینا، «وانگ چنگلو» رئیس هواوی در جدیدترین کنفرانس این شرکت اعلام کرد سیستم عامل «هارمونی او اس» در ۲۰۲۰ در یک مدل موبایل به کار می رود.
این در حالی است که این شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ۲۰۱۹ اعلام کرد هیچ برنامه ای برای عرضه موبایلی با سیستم عامل هواوی ندارد. اما چنگلو در سخنرانی جدیدش به طور واضح توضیح داد هارمونی او اس جایگزین اندروید نمی شود. علاوه بر آن او توضیح داد اندروید همچنان گزینه برتر هواوی برای سیستم عامل موبایل است و در بیشتر دستگاه های این شرکت به کار خواهد رفت.
جالب آنکه به نظر می رسد شرکت هواوی برنامه های زیاد و بلندپروازانه ای برای هارمونی او اس دارد. به گفته چنگلو سیستم عامل «هارمونی او اس» به جای عرضه انحصاری در چین، در سراسر جهان ارائه می شود. او همچنین در این کنفرانس اعلام کرد این سیستم عامل از آگوست سال آینده میلادی به طور رسمی با منبع باز(اوپن سورس) برای عموم عرضه خواهد شد.
چندی قبل جوی تان یکی از نائب مدیران هواوی در مصاحبه ای اعلام کرده بود کد هارمونی او اس کوتاه تر و امنیت بالاتری دارد. اکنون باید منتظر بود و دید آیا هارمونی او اس در دستگاه های پرچمدار هواوی ارائه می شود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید