کاوه آفاق چگونه همبازی بهاره رهنما شد؟


کاوه آفاق چگونه همبازی بهاره رهنما شد؟ نوشته کاوه آفاق چگونه همبازی بهاره رهنما شد؟ اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

کاوه آفاق چگونه همبازی بهاره رهنما شد؟

کاوه آفاق چگونه همبازی بهاره رهنما شد؟

مهر نوشت: کارگردان «راه پله» درباره دلایل انتخاب کاوه آفاق به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی این اثر نمایشی و دیگر ویژگی‌های این اثر توضیحاتی ارایه داد.

سپیده میرحسینی نویسنده و کارگردان نمایش «راه‌پله» که از ۲۰ آذر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت درباره انتخاب کاوه آفاق به‌عنوان یکی از بازیگران این نمایش بیان کرد: کاوه آفاق یک هنرمند و آرتیست است و در زمینه موسیقی فعالیت‌های بسیاری دارد. هنر هم تک بعدی نیست و هنرمند می‌تواند چند بعد داشته باشد.

وی ادامه داد: آفاق امسال در فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی هم بازی داشته و قبلاً هم تجربیاتی در عرصه تئاتر داشته است. ما نیز دوست داشتیم فضایی را فراهم کنیم تا این هنرمند بتواند حضور موفقی در تئاتر داشته باشد.

کارگردان «راه‌پله» در پاسخ به طرح برخی انتقادات نسبت به انتخاب یک بازیگر برای ایفای نقش بر روی صحنه هم تأکید کرد: چه ایرادی دارد که یک خواننده به عنوان بازیگر هم در تئاتر حضور داشته باشد چون به این ترتیب هم ساختارشکنی می‌کند و هم می‌توانیم از استعدادش در زمینه موسیقی در حوزه تئاتر هم استفاده کنیم.

میرحسینی در ادامه درباره شکل‌گیری ایده این اثر نمایشی گفت: نمایشنامه «راه‌پله» برای اولین بار قبل از هر شروعی، در متن زندگی‌ام جریان داشت و دارد و هنوز هم خود را در حصار راه‌پله‌هایی مارپیچ می‌بینم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص