انتخابات، راه‌حل خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان است


انتخابات، راه‌حل خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان است

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: باید وحدت و یکپارچگی وجود داشته‌ باشد تا نقشه‌های شوم دشمنان که دوقطبی کردن و سه‌قطبی کردن و القای اختلاف بین مسئولان است، خنثی شود که لازمه این امر خطیر، هوشیاری است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در سومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان، اظهار کرد: اهمیت انتخابات در همه ادوار وجود دارد اما اهمیت دوره حاضر این انتخابات بسیار مشهودتر و روش‌تر است و انتظارات نیز بر اساس فاکتورهای چهارگانه به‌خصوص مشارکت حداکثری در بستری سالم و امن در ‌سایه رقابت‌های سالم است.

این مسئول عنوان‌ کرد: هدف همه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات نیز تحقق اهداف و مقاصد امر انتخابات است که این امر مستلزم تلاش مضاعف است تا رضایت مقام معظم رهبری جلب‌ شود؛ چراکه دشمن در کمین است تا بتواند القای شبهه‌افکنی و تردید ایجاد کند و حضور مردم و روحیه و ذائقه خوش ملت را تلخ کنند، از این رو باید هوشیاری، بصیرت و شناخت دشمن داشت و این کار مراقبت بیشتری را می‌طلبد تا مسئولان امر، توجه لازم را داشته باشند تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی افزود: مردم باید اعتماد کرده و ایمان داشته باشند که رای آن‌ها در انتخابات و تعیین سرنوشت آن‌ها تاثیرگذار است؛ چراکه این ادعا وجود دارد که کشور و نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و این امر یکی از مظاهر قدرت در کشور محسوب می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در خصوص اولویت‌های ستاد پیشگیری، بیان‌ کرد: از مجریان انتظار می‌رود که قواعد و قوانین کتاب قانون و کلیات موجود در این زمینه را رعایت ‌کنند. از اولویت‌های ستاد پیشگیری این است که استفاده از اموال عمومی اتفاق نیفتد. دولتی‌ها نباید از نام خود علیه یک نامزد انتخاباتی یا جهت همراهی از یک نامزد استفاده‌ کنند. علاوه بر این، تخریب چهره‌ها صورت نگیرد، همچنین تخریب نظام و سیاه‌نمایی حادث نشود. استفاده ابزاری از فرق، گروه‌ها و حساسیت‌های مردم صورت نگیرد، همچنین تبلیغات زودهنگام وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا