اعلام حمایت«جان کری» از نامزدی «جو بایدن»/ نماینده کنست اسرائیل: جهان در سال 2020 بدون ترامپ و نتانیاهو بسیار بهتر خواهد بود


اعلام حمایت«جان کری» از نامزدی «جو بایدن»/ نماینده کنست اسرائیل: جهان در سال 2020 بدون  ترامپ و  نتانیاهو بسیار بهتر خواهد بود

خبرگزاری آریا-جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا در خصوص اقدامات جمهوری خواهان در صورت شکست در انتخابات آینده این کشور ابراز نگرانی کرد.

اعلام حمایت«جان کری» از نامزدی «جو بایدن»/ نماینده کنست اسرائیل: جهان در سال 2020 بدون  ترامپ و  نتانیاهو بسیار بهتر خواهد بود

خبرگزاری آریا-جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا در خصوص اقدامات جمهوری خواهان در صورت شکست در انتخابات آینده این کشور ابراز نگرانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نسبت به واکنش جمهوری‌خواهان در صورت شکست در انتخابات آتی این کشور ابراز نگرانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری هیل، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا در خصوص اقدامات جمهوری خواهان در صورت شکست در انتخابات آینده این کشور ابراز نگرانی کرد.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: من واقعا نگران این هستم که هیچ یک از احزاب نباید بیش از حد قدرت داشته باشد. بایدن افزود: نگرانم که جمهوری خواهان پس از شکست در انتخابات آتی چه اقداماتی را در پیش خواهند گرفت. وب سایت بازفید در گزارشی به اظهارات اخیر بایدن پرداخت. بایدن یکی از دموکرات‌هایی است که در ماه‌ها اخیر رویکرد میانه‌رویی نسبت به جمهور‌ی خواهان داشته است.
او همچنین زمانیکه در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور به عنوان معاون مشغول به کار بود از حمایت طرفداران هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه برخوردار بود. او که سابقه حضور طولانی مدت در سنای آمریکا را دارد، بار‌ها با میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا دیدار داشته است.

ترامپ: بعید می‌دانم کیم جونگ اون بخواهد در انتخابات آمریکا مداخله کند

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، فکر نمی‌کند رهبر کره‌شمالی خواستار مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی ایالات متحده باشد و تاکید کرد اگر پیونگ‌یانگ خصمانه عمل کند او متعجب خواهد شد.
به نوشته رویترز،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از آنکه سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل روز شنبه گفت که خلع‌ سلاح هسته‌ای از روی میز مذاکره با آمریکا برداشته شده است، گفت:‌ «باید ببینیم کره‌شمالی چه می‌کند.»
ترامپ پیش از عزیمت از کاخ سفید به فلوریدا به خبرنگاران گفت: «اگر کره‌شمالی خصمانه عمل کند، مایه تعجب من خواهد بود. او می‌داند که انتخاباتی در پیش رو دارم. گمان نکنم او بخواهد در آن مداخله کند، اما باید ببینیم... فکر می‌کنم او دوست دارد که شاهد اتفاقی باشد. روابط خیلی خوب است اما اندکی خصومت وجود دارد و هیچ بحثی بر سر آن وجود ندارد.»

اعلام حمایت«جان کری» از نامزدی «جو بایدن» در انتخابات 2020 آمریکا

نامزد پیشین حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز پنج شنبه حمایت خود را از نامزدی «جو بایدن» در انتخابات 2020 اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز، «جان کری» سیاستمدار برجسته و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2004 آمریکا روز پنج شنبه از نامزدی «جو بایدن» در انتخابات سال آینده میلادی حمایت کرد.
حمایت قاطع جان کری از نامزدی بایدن می تواند بدان معنا باشد که او مناسب ترین نامزد حزب دموکرات برای رقابت با «دونالد ترامپ» جمهوریخواه در انتخابات 2020 است.
کری که فعالیت در سمت وزیر امور خارجه دولت اوباما را در کارنامه خود دارد، در مقام سناتور ایالت ماساچوست سالها در کنگره حضور داشت.
جان کری در بیانیه ای با اشاره به کمک و همکاری جو بایدن در روند مقابله با گروه تروریستی داعش و کسب توافق بر سر برنامه هسته ای ایران اظهار داشت: «من هرگز تا این حد احساس نکرده بودم که جهان به فردی نیاز دارد که بتواند با سختکوشی باورنکردنی جهانی را که رئیس جمهور ترامپ درهم کوبیده است، باردیگر یکپارچه کند».
جو بایدن معتقد است که تجربه اش در حوزه سیاست خارجی به عنوان یک سناتور در کنگره آمریکا و سپس معاون اوباما او را برای تصدی پست ریاست جمهوری آماده کرده است.
گفتنی است که جو بایدن در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات با 14 رقیب از جمله «الیزابت وارن» سناتور کنونی ایالات متحده در ماساچوست روبروست.

بلومبرگ آشکارا نامزدهای هم حزبی خود را مقابل ترامپ تخریب کرد
غول رسانه ای آمریکا که به تازگی وارد رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شده، با هدف تخریب هم حزبی های دموکرات خود، گفت که «دونالد ترامپ» به راحتی در انتخابات رقبای دموکرات خود را شکست می دهد.
«مایکل بلومبرگ» نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز گذشته (جمعه) گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به راحتی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، تمامی رقبای دموکرات خود را شکست می دهد.
بنا به گزارش خبرگزاری رویترز ، بلومبرگ با صراحت در خصوص انتخابات سال آینده آمریکا گفت: «دونالد ترامپ همه (رقبای دموکرات) را خواهد بلعید».
بلومبرگ، 77 ساله، غول میلیاردر رسانه ای و شهردار سابق نیویورک جزء آندسته از دموکرات هایی قرار دارد که بسیار دیر و ماه گذشته میلادی (نوامبر) وارد رقابت های انتخاباتی شد.
وی پیش از این به صورت مخفیانه رقبای دموکرات خود را بی اعتبار می کرد اما این اولین باری است که به صورت عمومی و آشکار از آنها انتقاد می کند.
بلومبرگ در مصاحبه با برنامه «امروز صبح» شبکه «سی بی اس» گفت: « من پیش از این شاهد بدتر شدن اوضاع دولت ملی ما به رهبری رئیس جمهورمان و شیوه رفتار ما در خارج و داخل بودم. من در سال 2016 گفتم که او (ترامپ) فرد نامناسبی برای این شغل است. او خلق و خو و رفتار یا خرد انجام چنین کاری (ریاست جمهوری) را ندارد».
بلومبرگ ادامه داد: «و من گفتم که ما نمی توانیم چهارسال دیگر چنین وضعیتی داشته باشیم. سپس نگاهی به همه نامزدها انداختم و با خودم اینگونه فکر کردم: «دونالد ترامپ همه آنها را خواهد بلعید (شکست می دهد)».

وعده سندرز: 150 میلیارد دلار صرف اینترنت پرسرعت می‌کنم
یکی از نامزد‌های حزب دموکرات آمریکا در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور وعده داد که در صورت رسیدن به این پست، 150 میلیارد دلار صرف توسعه اینترنت پرسرعت می‌کند.
به نوشته انگجت، برنی سندرز برنامه‌های خود برای افزایش دسترسی به خدمات اینترنت پرسرعت را در داخل آمریکا شرح داد و گفت که استراتژی او تسهیل دسترسی به اینترنت با کیفیت مناسب در تمام نقاط آمریکا است.
وی می‌گوید برای این کار 150 میلیارد دلار بودجه اختصاص می‌دهد و این پول را از طریق منابع مختلف دولتی و خصوصی تامین خواهد کرد.
سندرز وعده داده که دسترسی به اینترنت در اماکن عمومی رایگان خواهد بود و شرکت‌های سرویس دهنده اینترنت برای تحقق این هدف کمک‌هایی را دریافت خواهند کرد. کاهش هزینه استفاده از اینترنت و تغییر تعریف حداقل سرعت اینترنت پرسرعت از 10 به 100 مگابیت در ثانیه از جمله وعده‌های دیگر سندرز است.

نماینده کنست اسرائیل: جهان در سال 2020 بدون ترامپ و نتانیاهو بسیار بهتر خواهد بود.

یک نماینده کنست رژیم صهیونیستی شنبه شب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا و انتخابات پارلمانی احتمالی در سرزمین‌های اشغالی گفت: جهان در سال 2020 بدون "دونالد ترامپ" و "بنیامین نتانیاهو" بسیار بهتر خواهد بود.
به گزارش شبکه "سما" نیوز فلسطین، "احمد الطیبی" رهبر جنبش عرب‌ها برای تغییر در کنست رژیم صهیونیستی افزود: با مشارکت بیشتر رأی دهندگان عرب در انتخابات آینده کنست، نتانیاهو را حذف می‌کنیم.
الطیبی افزود، تلاش خواهد کرد که فهرست مشترک احزاب عرب کنست در انتخابات احتمالی آینده در سرزمین‌های اشغالی کرسی‌های بیشتری بدست آورد.
پیش از این نیز، "ایمن العوده" رهبر فهرست مشترک احزاب عرب اعلام کرده بود، اولویت این حزب سرنگونی نتانیاهو" است و به همین خاطر از "بنی گانتس" رهبر کاحول لاوان (ائتلاف حزب آبی و سفید) حمایت می‌کند.
براساس گزارش ستاد مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی، ائتلاف آبی و سفید به رهبری "بنی گانتس" با مجموع 25.81 درصد کل آرا، 33 کرسی را به خود اختصاص داد و حزب لیکود به رهبری نتانیاهو با مجموع 25.09 درصد آرا 32 کرسی را کسب کرد.
پس از ناکامی گانتس و نتانیاهو در تشکیل کابینه ائتلافی، "رووین ریولین" رییس رژیم صهیونیستی یکم آذرماه ادلشتاین رییس کنست را مأمور تشکیل کابینه کرد.
کنست تنها هفت روز دیگر مهلت دارد تا رأی 61 نماینده را برای حمایت از یکی از اعضای کنست و معرفی وی به رییس رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه جلب کند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !