17 میلیون امریکایی فیلم The Irishman را در پنج روز ابتدایی تماشا کردند


17 میلیون امریکایی فیلم The Irishman را در پنج روز ابتدایی تماشا کردند

به تازگی اعلام شد که فیلم The Irishman ساخته جدید مارتین اسکورسیزی توانسته 17 میلیون امریکایی را در شبکه نتفلیکس جذب خود کند.فیلم The Irishman داستان زندگی فرنک “ایرلندی” شیران با بازی رابرت دنیرو را بازگو می‌کند که از آشنایی با یکی از رئیس‌های باند مافیایی با بازی جو پشی شروع می‌شود و تا دوستی با جیمی هافا محبوب با بازی آل پاچینو و غیب شدن...

به تازگی اعلام شد که فیلم The Irishman ساخته جدید مارتین اسکورسیزی توانسته 17 میلیون امریکایی را در شبکه نتفلیکس جذب خود کند.فیلم The Irishman داستان زندگی فرنک “ایرلندی” شیران با بازی رابرت دنیرو را بازگو می‌کند که از آشنایی با یکی از رئیس‌های باند مافیایی با بازی جو پشی شروع می‌شود و تا دوستی با جیمی هافا محبوب با بازی آل پاچینو و غیب شدن ناگهانی او ادامه پیدا می‌کند. ساخته جدید اسکورسیزی، استاد فیلم‌های گانگستری یکی از مورد بحث‌ترین فیلم‌های سال 2019 تا بدین‌جا بوده و به تازگی نیز توسط هیئت ملی نقد به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد.

ورایتی به تازگی به نقل از نیلسن گزارش کرده است که فیلم The Irishman بیش از 17 میلیون نفر در کشور امریکا در طی پنج روز ابتدایی نمایش خود در شبکه نتفلیکس بیننده داشته است. این فیلم نتوانست رکورد سال گذشته نتفلیکس Bird Box با بازی ساندرلا بولاک را بشکند که بیش از 26 میلیون نفر در هفت روز ابتدایی در دسامبر 2018 آن را تماشا کرده بودند. اما در نهایت مرد ایرلندی قادر به شکست دادن El Camino: A Breaking Bad Movie در سال میلادی جاری شد که تنها 8.2 میلیون نفر بیننده داشت.

ورایتی در ادامه گزارش خود عنوان کرد که با وجود این آمار و ارقام خوب، هنوز نمی‌توان گفت که آیا نتفلیکس فیلم The Irishman را یک اثر موفق از نظر تجاری می‌داند یا خیر. با بودجه عظیم 175 میلیون دلاری (که با وجود CGI فراوان در فیلم قابل درک است)، این اثر تنها تواست میانگین مخاطب در دقیقه تقریباً 2.6 میلیون نفری و همچنین 3.9 میلیون نفر بیننده منحصربفرد در امریکا برای روز 27 نوامبر که روز ابتدایی نمایش در شبکه نتفلیکس بود را جذب خود کند.

با شروع نمایش در آخر هفته منتهی به جشن شکرگزاری، ورایتی احتمال می‌دهد که مدت زمانی طولانی فیلم The Irishman (سه ساعت و نیم) یکی از دلایل اصلی برای افت بیننده در آن زمان بوده است. شاید با وجود آمار و ارقام در دست نتوان مرد ایرلندی را موفق‌ترین اثر نتفلیکس در سال 2019 از نظر تجاری خطاب کرد اما بدون شک از هم اکنون یکی از کاندیدهای اصلی برای کسب جوایز آخر سال به شمار می‌رود. باید منتظر ماند و دید آیا می‌تواند بهترین فیلم اسکار شود یا خیر.

17 میلیون امریکایی فیلم The Irishman را در پنج روز ابتدایی تماشا کردند17 میلیون امریکایی فیلم The Irishman را در پنج روز ابتدایی تماشا کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا