38 نفر از اراذل و اوباش زاهدان دستگیر شدند


38 نفر از اراذل و اوباش زاهدان دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 38 نفر از اراذل و اوباش زاهدان دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری روز دوشنبه در این‌باره اظهار داشت: سطح احساس امنیت مردم در سیستان و بلوچستان ارتقا یافته و این امر مهمی است که مردم احساس امنیت کنند.

وی گفت: با تعاملات بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد در انجام بسیاری از طرح‌ها و ماموریت‌ها موفقیت‌های چشمگیری در برخورد با جرائم خشن و برخورد با اراذل و اوباش حاصل شده است.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا در طرح برخورد با اراذل و اوباش با محوریت برخورد با قدرت نمایی و اوباشگری، سلب آسایش عمومی، مزاحمت نوامیس در سطح شهرستان زاهدان به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی زاهدان روز گذشته در عملیاتی منسجم ۳۸ نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به پلمپ سه واحد صنفی فروشنده اقلام ممنوعه نیز گفت: در اجرای این طرح ۸۴قبضه چاقو، هشت عدد شوکر برقی و هفت عدد اسپری فلفل، سه عدد باطوم فلزی، ۲۷عدد پنجه بوکس و۳۲عدد فشنگ اسلحه کمرشکن کشف شد.

کشف ۵۰ تن شیر خشک قاچاق در سراوان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه بازرسی "گُشت" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور خاش-سراوان به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و آنها را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از هدایت خودروها به داخل ایستگاه در بازرسی از آنها ۵۰ تن شیر خشک قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل که از اصفهان به مقصد سراوان بارگیری شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی ۲ راننده متخلف به مقام قضایی خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ارزش شیرخشک های قاچاق ۱۱میلیارد ریال برآورد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید