موجودی کالا در انبارهای سمنان مطلوب است


موجودی کالا در انبارهای سمنان مطلوب است

سمنان- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: رصد و پایش مستمر انبارها و سردخانه‌های این استان نشان از موجودی مطلوب و کافی کالاها است.

مهدی یحیایی روز دوشنبه در نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری در قالب نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: روزهای ابتدایی اجرای طرح اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین جو روانی بر بازار و در بین مردم مبنی بر افزایش قیمت‌ها حاکم بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری، رصد و گزارش مردم سبب شد تا سوءاستفادکنندگان شرایط حاکم بر بازار پس از اجرای این طرح شناسایی شوند و با آنان برخورد صورت گیرد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: رصد مستمر بازار به صورت کالا به کالا در دستور کار ۵۲ بازرس این سازمان به منظور جلوگیری و برخورد با هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به شکایت‌های مردمی، اولویت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت است، خاطرنشان کرد: وجود ۳۰ هزار واحد صنفی و چندین هزار کالا، نظارت را برای بازرسان این سازمان مشکل می‌کند ولی برای نظارت کامل از سوی بازرسان در این شرایط اقتصادی همواره تلاش می شود.

یحیایی افزود: قیمت نان در استان سمنان برخلاف بسیاری از استان‌های دیگر افزایش نداشته است‌ و تغییر در قیمت این قلم مصرفی به صورت منطقی انجام می‌شود.

یحیایی افزود: بازرسی‌ها برای کنترل قیمت از زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین از واحدهای صنفی استان انجام شد و به تشکیل پرونده برای متخلفان انجامید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: نظارت بر واحدهای صنفی برای جلوگیری از تخلف‌ها به بهانه اصلاح قیمت بنزین در استان ادامه دارد، اما به دلیل کمبود نیرو، با توجه به تعداد واحدهای صنفی، مردم می‌توانند با گزارش تخلف‌ها به بازرسان به کنترل بازار کمک کنند.

نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری استان سمنان در قالب نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی به ریاست حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با حضور رییس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه استان، مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و چندتن دیگر از مدیران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر