کمبود کالاهای اساسی در بازار قصرشیرین نداریم


کمبود کالاهای اساسی در بازار قصرشیرین نداریم

قصرشیرین- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، قند و شکر به میزان کافی در بازار این شهرستان وجود دارد و کمبودی در این خصوص نداریم.

حشمت الله رضایی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قصرشیرین افزود: به منظور تامین کالاهای اساسی مردم ۳۰ تن برنج، ۱۵ تن شکر، هشت تن قند و پنج تن روغن با قیمت متعادلی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی شهرستان قصرشیرین برای مصرف شهروندان تامین شده و موجود است.

وی اظهار داشت: در راستای تنظیم و ثبات بازار نیز گشت های مشترک و همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر، وضعیت موجود را رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم پوشی برخورد می کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: به دلیل اهمیت موضوع همچنین جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر و هفتگی برگزار می شود که در مجموع هفته گذشته ۱۰۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر به عمل آمد و چهار واحد با تشکیل پرونده به پرداخت چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رضایی اضافه کرد: امسال در مجموع یک هزار و ۹۶۶ مورد بازرسی انجام شده که در نتیجه این بازرسی ها ۱۸۵ واحد متخلف شناسایی و به پرداخت ۲۳۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

وی اظهار داشت: مهم ترین تخلف واحدهای صنفی، کم فروشی و گران فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن مسایل بهداشتی بوده است.

وی، خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به منظور برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتکارکنندگان مواد غذایی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری