سه کشتی‌گیر کرمانشاهی در مسابقات بین‌المللی و جهانی به میدان می‌روند


سه کشتی‌گیر کرمانشاهی در مسابقات بین‌المللی و جهانی به میدان می‌روند

کرمانشاه- ایرنا- رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: سه کشتی‌گیر کرمانشاهی قرار است طی روزهای آتی در مسابقات بین‌المللی و جهانی به روی تشک بروند.

محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیرحسین بیرانوند و امیرمحمد مرادی قرار است در مسابقات بین المللی روز جهانی کودک و هانیه عاشوری در مسابقات جهانی آلیش برای کشورمان به میدان بروند.

وی افزود: مسابقات بین المللی کشتی روز جهانی کودک در ۲ بخش آزاد و فرنگی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذر به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

محبی تصریح کرد: این رقابت ها علاوه بر حضور تعداد زیادی از کشتی گیران ایرانی، کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و ترکمنستان نیز در آن حضور دارند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه یادآوری کرد: بیرانوند در تیم منتخب کشتی آزاد و مرادی نیز در تیم منتخب کشتی فرنگی کودکان ایران حضور دارند.

وی ادامه داد: مسعود رشتیانی یکی از مربیان کشتی کرمانشاه نیز در تیم کشتی فرنگی ایران کار هدایت ملی پوشان را در کنار سمربی این تیم برعهده خواهد داشت.

محبی همچنین به حضور هانیه عاشوری در اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران نیز اشاره کرد و گفت: اردوی این تیم قرار است روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذر در خانه کشتی شهر کرج برگزار شود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه هشت کشتی گیر در این اردو حضور دارند، افزود: عاشوری در وزن ۷۵+ کیلوگرم تنها کشتی گیر دعوت شده در این وزن است.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران برای حضور در مسابقات جهانی که از ۲۹ آذر تا ۲ دی در قزاقستان برگزار می شود خود را آماده می کنند.

در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار و ۵۰۰ کشتی گیر بیمه شده زیرنظر هیات مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی