صدا و سیما باید برای بیان پیام‌های فرهنگی برنامه داشته باشد


صدا و سیما باید برای بیان پیام‌های فرهنگی برنامه داشته باشد

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، برندسازی و نمادسازی را در مقابله با قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی اقدامی موثر دانست و گفت: صدا و سیما وظیفه دارد در این باره برنامه‌سازی کرده و برای بیان پیام‌های فرهنگی، طرح و ایده داشته باشد.

محمد ابراهیم الهی تبار روز دوشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: در شرایطی قرار داریم که می طلبد برای مدیریت اقتصادی کشور و مقابله با جنگ اقتصادی هوشیارانه تر و محکم تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: تمرکز و توجه به موضوع مبارزه با قاچاق سازمان یافته و باندهای بزرگ در اولویت مقابله دستگاه‌های مسوول قرار بگیرد چرا که این موضوع آسیب های فراوانی به صادرات کشور و بازار ایران در کشورهای همسایه وارد می کند.

الهی تبار، همچنین باتاکید بر مقابله جدی با قاچاق دام در مرزها افزود: نیاز است که شیوه نامه مقابله با قاچاق کالا در مناطق مرزی استان تهیه شده و وظایف دستگاه‌ها براساس آن تعیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استدار کرمانشاه با اشاره به قاچاق لباس‌های خارجی و ورود آن به استان هم گفت: علاوه بر مقابله با قاچاق این کالا، واحدهای فروشنده نیز با ساماندهی و هدایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به سمت نوفروشی هدایت شوند.

الهی تبار در ادامه با تاکید بر وظیفه مندی دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با قاچاق کالا تصریح کرد: اتکا به تولید داخلی و ترویج مصرف کالای ایرانی یکی از مباحث مهم اقتصاد مقاومتی است که تمامی دستگاه‌ها در قبال آن وظیفه دارند.

الهی تبار در پایان از اقدام اخیر دستگاه‌ها اجرایی در کشف محموله های بزرگ قاچاق کالا در استان تقدیر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...