مراسم استقبال از برنده جایزه بین‌المللی محیط زیست در کرمانشاه برگزار می‌شود


مراسم استقبال از برنده جایزه بین‌المللی محیط زیست در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: مراسم استقبال از «باران کرمی» روز سه‌شنبه 19 آذر ساعت 18 در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه، با حضور تعدادی از مسوولان برگزار می‌شود.

نقاشی کرمی در مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست «کائو» که در کشور ژاپن سال ۲۰۱۹ و با موضوع «با هم، ما دوست محیط‌ زیست هستیم» برگزار شد، موفق به کسب این جایزه بین‌المللی شد.

در دهمین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌ زیست کائو، این هنرمند ۶ ساله کرمانشاهی و عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه موفق به کسب این افتخار بین‌المللی شد.

مراسم استقبال از برنده جایزه بین‌المللی محیط زیست در کرمانشاه برگزار می‌شود نقاشی برگزیده باران کرمی هنرمند ۶ ساله کرمانشاهی در مسابقه بین‌المللی ژاپن

مهناز فتاحی با اشاره به نقش این مسابقات در حفاظت و حراست از محیط‌زیست و فضای موجود گفت: اعضای کانون پرورش فکری کرمانشاه در سال های گذشته هم در کسب جوایز بین‌المللی خوش درخشیدند و این نشان از پیشینه فرهنگی، قدرت و توانمندی جوانان و نوجوانان کرمانشاهی در این زمینه است.

برگزارکنندگان این مسابقه از باران کرمی و یکی از والدین او، برای شرکت در مراسم اهدای جوایز که ۱۶ آذر در شهر توکیوی ژاپن برگزار شد، دعوت کرده بودند.

در این دوره از مسابقات، پنج اثر از کشور ایران به عنوان اثر برگزیده معرفی شدند و فقط ۲ اثر موفق به دریافت جایزه شدند.

خانم «غزاله محمدی» از استان آذربایجان‌ غربی هم برای دریافت این جایزه به کشور ژاپن دعوت شده بود.

آثار «توحید سنگ‌وینی»از استان گلستان ،«پارسا ایلدرآبادی» از استان خراسان‌ شمالی و «محمدامین اصغری» از استان قم، موفق به دریافت جایزه دوستی کاکو شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403