مدیرکل ورزش و جوانان: استعدادهای کبدی قم شناسایی شوند


مدیرکل ورزش و جوانان: استعدادهای کبدی قم شناسایی شوند

قم – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان قم، کبدی را رشته‌ای جذاب و آتیه‌دار در این استان دانست و گفت: قم دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری در این رشته است که توسعه آن نیازمند معرفی به مردم و شناسایی  استعدادهاست.

رسول منعم روز دوشنبه در مجمع سالیانه هیات کبدی قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان، با اشاره به‌ضرورت توجه هیات کبدی به درآمدزایی و جذب حامی مالی افزود: میزبانی مسابقات کشوری با توجه به ظرفیت استان‌ها و با توجه به نظر فدراسیون‌ها واگذار می‌شود.

وی با تاکید بر معرفی و توسعه رشته کبدی در بخش‌های تابعه استان گفت: بخش‌های تابعه دارای استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در رشته کبدی است که ضرورت دارد با برگزاری جشنواره‌هایی در این مناطق، نسبت به معرفی این رشته برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: توسعه کبدی در آموزش‌وپرورش، استفاده از ظرفیت بخش‌های تابعه و همچنین توجه به استعدادیابی و ورزش پایه، لازمه ارتقای جایگاه کبدی قم در کشور است.

وی اظهار داشت: فدراسیون کبدی در طول ۲ سال گذشته دست‌خوش تغییرات خوشایندی شده که رشد این رشته در عرصه قهرمانی و همگانی را بسیار چشمگیر کرده است.

منعم بابیان اینکه کبدی قم در سال‌های اخیر همواره در مسیر رو به توسعه بوده است گفت: در مسابقات جهانی جوانان جهان قم دارای یک نماینده در تیم ملی بود که این موضوع نشان از ظرفیت‌های استان در این رشته ورزشی دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل ورزش و جوانان، برگزاری مجمع سالیانه هیات‌های ورزشی است که تاکنون ۳۲ مجمع هیات‌های مختلف ورزشی برگزارشده و عملکرد هیات‌ها با حضور نخبگان هر رشته مورد ارزیابی قرارگرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی