450 میلیون ریال پارچه قاچاق در گنبدکاووس کشف شد


450 میلیون ریال پارچه قاچاق در گنبدکاووس کشف شد

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق گلستان اعلام کرد که با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، مقدار 59 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمود علی‌فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارچه‌های خارجی قاچاق به دنبال برخی اقدامات اطلاعاتی و رصد بازار توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی و از یک باب انبار در شهر گنبدکاووس کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: کشف این پارچه‌های قاچاق با هماهنگی مقام قضایی دیروز یکشنبه انجام و در این ارتباط یک نفر مهتم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی‌فر همچنین از دستگیری ۲۲ خرده فروش مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی گنبدکاووس و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از مناطق آلوده در سطح شهر و برخی روستاهای این شهرستان خبر داد.

وی بابیان اینکه دستگیرشدگان با تشکل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده‌اند، از شهروندان نیز خواست تا هرگونه فعالیت افراد در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403