نفت آبادان - شاهین بوشهر؛ جدال جنوبی‌های فوتبال ایران


نفت آبادان - شاهین بوشهر؛ جدال جنوبی‌های فوتبال ایران

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای ماندن در بالای جدول در حالی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال میهمان شاهین شهرداری بوشهر است که این تیم قعرنشین نیاز به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد.

تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی میهمان شاهین بوشهر است که برای ماندن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار سخت خارج از خانه دارد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ادامه روند نتایج مطلوب خود در لیگ برتر و پیروزی برابر تیم فوتبال پیکان تهران در حالی به دیدار شاهین بوشهر می‌رود که تیم رقیب خود در هفته گذشته توانست تراکتورسازی پرمهره را در تبریز متوقف کند تا برای دیدار با صنعت‌نفت انگیزه چند برابری داشته باشد.

برزیلی‌های ایران در ۲ هفته گذشته با شکست دادن پدیده مشهد و پیکان خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک کردند و برای تداوم پیروزی‌های خود کار سختی را در بوشهر پیش‌رو دارند زیرا شاهین هم برای فرار از قعر جدول با حمایت هواداران خود تلاش زیادی خواهد کرد.

تیم فوتبال شاهین با علم بر وضعیت نفتی ها در هفته گذشته ، وارد میدان خواهند شد تا نوار پیروزی‌های این تیم را متوقف کنند و بعد از سه هفته شکست را بر این تیم تحمیل کنند.

طالب ریکانی بازیکن خوش‌تکنیک و خوش‌فکر آبادانی‌ها بعد از۲ هفته مصدومیت به این بازی حساس رسید تا حضورش بهترین خبر برای اسکوچیچ باشد، البته از سوی دیگر مصطفی احمدی مدافع کناری نفتی‌ها این دیدار را از دست داد.

صنعت نفت آبادان با ۶ برد، چهار تساوی و ۲ باخت و با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب ششمین پیروزی این فصل خود است تا خود را در جمع مدعیان قهرمانی ببیند.

تیم شاهین در ۱۳ دیداری که در لیگ انجام داده هنوز موفق به کسب برد برابر حریفان خود نشده و با ۲۳ گل خورده و ۶ گل‌زده ضعیف‌ترین خط دفاع و حمله را به خود اختصاص داده است.

اما در آن سوی میدان نفت آبادان در ۱۲ بازی گذشته خود ۶ بازی را پیروز شده و چهار تساوی و ۲ باخت را در کارنامه خود دارد.

صنعت نفت در این فصل دارای خط دفاعی منظم و استواری است که مهاجمان سرشناس لیگ از آن بسختی عبور کرده‌اند و قطعا مهاجمان گل‌نزن شاهین برابر آن روز سختی را تجربه خواهند کرد.

اسکوچیچ در اولین سال هدایت تیم صنعت نفت آبادان بزرگترین شاهکار این فصل را با شکست دادن تیم های مدعی تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد رقم زد تا چشم‌ها به این تیم خیره شود.

نفتی‌ها با تکیه بر توانایی‌های عیسی آل‌کثیر مهاجم آماده این روزهای فوتبال ایران گام به میدانی خواهند گذاشت که سراسر شور و هیجان خواهد بود، بازی که تقابل سنتی جنوبی‌های فوتبال ایران به شمار می رود.

البته نفتی ها در این بازی شاهین را حریفی توانمند و پرانگیزه می دانند و تقابل این ۲ تیم جنوبی می تواند یکی از زیباترین و مهیج‌ترین دیداری‌های این هفته لیگ برتر به شمار برود.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: بازی آسانی در بوشهر نداریم ولی برای کسب سه امتیاز امید زیادی داریم.

عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: شاهین تیم با کیفیتی است، نباید گول جایگاه فعالی این تیم در جدول را بخوریم بلکه باید همانند بازی‌های گذشته به مصاف این تیم برویم.

وی افزود: کسب سه امتیاز این دیدار برای ما از هر چیزی مهمتر است زیرا با برد هم می‌توانیم جایگاه خود را در جدول حفظ و چشم به بالای جدول رده بندی داشته باشیم.

دیگر بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: بازی برای هر ۲ تیم سخت است بخصوص برای ما که در این دیدار میهمان هستیم.

طالب ریکانی افزود: شاهین در خانه بازی‌های خوبی ارائه داده و تیم حریف را به واسطه حمایت هوادارانش تحت فشار قرار می‌دهد و باید مراقب بازی هجومی این تیم بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا