ارائه خدمات ویژه به زائران زن معلول در مسجدالنبی(ص)


ارائه خدمات ویژه به زائران زن معلول در مسجدالنبی(ص)

مدیر بخش خدمات زنان برای معلولان در مسجدالنبی(ص) از اجرای پویش «دست به دست بدهید تا لبخند بزنید» با هدف ارتقای اعتمادبنفس زنان معلول در این مسجد خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «سبق» «فایزه العوفی» مدیر بخش خدمات زنان برای معلولان در مسجدالنبی(ص) گفت: پویشی با عنوان «دست به دست بدهید تا لبخند بزنید» در این مسجد راه اندازی و طی آن به زائران معلول اطلاعاتی درباره زیارت ارائه شد.

وی افزود: این پویش با هدف تقویت اعتمادبنفس زنان معلول و ارتقای خودباوری آنها نسبت به توانایی های شان و نیز حمایت از حقوق فردی آنها راه اندازی شده است.

فایزه العوفی اظهار کرد: در این پویش به زنان معلول خدمات درنظر گرفته برای آنها در مسجد پیامبر (ص) معرفی شد که از جمله آن می توان به معرفی درهایی که ویژه ورود افراد معلول است، اشاره کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اماکنی در بخش های مختلف صحن ها برای حضور افراد معلول اختصاص داده شده و مکان هایی در این مسجد وجود دارد که افراد نابینا می توانند قرآن به خط بریل را از آنجا تهیه کنند و در «روضه شریفه» نیز مکانی برای آنان در نظر گرفته شده تا به راحتی به عبادت بپردازند و این اماکن در این پویش به آنان نشان داده شد.

در پایان این پویش، هدایایی به صورت حضوری به این افراد تقدیم شد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس