دلجویی با تاخیر بن سلمان از ترامپ


دلجویی با تاخیر بن سلمان از ترامپ

ولیعهد سعودی پس از گذشت چند روز از تیراندازی یک افسر سعودی در پایگاه هوایی فلوریدا که به کشته و زخمی شدن چند نفر منجر شد ، در تماس تلفنی با رییس جمهوری آمریکا تأسف خود را به خاطر این حادثه خونبار ابراز کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، "محمد بن سلمان" در تماس تلفنی با "دونالد ترامپ" حمایت خود را از خانواده قربانیان این حادثه خونبار اعلام کرد.


ولیعهد سعودی همچنین بر تأسف و ناراحتی ملت عربستان از این جنایت شنیع تاکید کرد.
بن سلمان همچنین بار دیگر بر تمایل عربستان برای همکاری با مقامات آمریکایی برای انجام تحقیقات در خصوص انگیزه های این فرد جنایت کار تاکید کرد.

دفتر تحقیقات فدرال آمریکا روز (یکشنبه) اعلام کرد که تحقیقات در خصوص این جنایت با فرض تروریستی بودن آن انجام می شود و بازجویی از دانشجویان سعودی این مرکز آغاز شده است.
«محمد الشمرانی» ۲۱ ساله دانشجوی دانشکده نظامی عربستان که در پایگاه هوایی دریایی پنساکولا تحت آموزش نظامی قرار داشت عمل این حمله مرگبار بود.
پس از آنکه مشخص شد عامل تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا یک دانشجوی سعودی اعزامی از سوی دولت این کشور بوده است، مقامات ریاض با ارسال پیام‌های متعدد، واکنش‌های مختلفی نشان دادند و با جنایت خواندن این اقدام، تلاش کردند با دلجویی از آمریکا، خود را از این حادثه مبرا کنند.

پایگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا در ایالت فلوریدا روز جمعه گذشته شاهد چندین تیراندازی بود و منابع رسانه‌ای از کشته شدن چهار نفر از جمله عامل این تیراندازی خبر دادند.
این دومین تیراندازی در پایگاه‌های نظامی آمریکا در هفته گذشته بوده است.

ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید