قیمت محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو امروز دوشنبه 18 آذر 98


محصولات کرمان موتور بعد از مدت‌ها نرخ مصوب کارخانه را پشت سر گذاشتند و امروز برای نخستین بار در چند ماه اخیر، در بازار گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شوند.از طرفی محصولات مدیران خودرو از اول هفته در مدار گرانی باقی مانده‌اند.

MVM ۳۱۵ هاچ‌بک امروز حدود دو میلیون تومان گران شده و به ۱۳۷ میلیون تومان رسیده است. با این وجود همچنان قیمت بازار کمتر از نرخ مصوب کارخانه است. چراکه مدیران خودرو قیمت این محصول را در طرح‌های فروش حدود سه میلیون بیشتر از کارخانه و معادل ۱۴۰ میلیون تومان در نظر می‌گیرد. MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار امروز دو میلیون تومان گران شده و حدود ۱۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که دو میلیون کمتر از نرخ مصوب کارخانه است. MVM X۲۲ اتوماتیک امروز یک میلیون تومان گران شده و به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است. MVM X۳۳ از قاعده افزایش قیمت‌ها مستثنی نیست. این محصول نسبت به اول حدود دو میلیون تومان گران شده و به ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است. MVM X۳۳ امروز از نرخ مصوب کارخانه پیشی گرفته و در بازار یک میلیون تومان گران‌تر فروخته می‌شود.

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۳۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
قیمت محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو  امروز دوشنبه 18 آذر 98

امروز جک J۴ در بازار پنج میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۵۲ میلیون تومان رسیده است. جک S۳ حدود شش میلیون تومان گران شده و با نرخ ۲۱۳ میلیون تومان یعنی سه میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه در بازار فروخته می‌شود. جک S۵ هم با افزایش قیمت سه میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار روی مرز ۳۰۰ میلیون تومان ایستاده است.

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته(تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۱۳,۰۰۰,۰۰
۲۰۷,۰۰۰,۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰
سایر خبر های مفید در 1 روز گذشتهتحلیل و پیش بینی آینده قیمت سکه امامی در این هفته | 3.6 هزار قیمت طلا امروز 18 آذرماه 1398 | 3.3 هزار پیش فروش جک J۴ با پیش پرداخت ۱۵ میلیون | 2.8 هزار افزودن قابلیتی جدید به 'واتس اپ' اندرویدی ها | 5.2 هزار نوسان قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد/ چانگان ۲۰۲میلیون تومان شد | 1.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت