مدیرعامل سپیدرود: طرفداران از تمامی مشکلات باخبر نیستند


مدیرعامل سپیدرود: طرفداران از تمامی مشکلات باخبر نیستند

رشت - ایرنا - مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: طرفداران سپیدرود انتظار به حقی از تیم خود دارند اما از تمامی مشکلات باخبر نیستند.

افشین ناظمی روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه مشکلات مالی باشگاه سپیدرود بسیار زیاد است که این مشکلات نیز تاکنون حل نشده و از طرف دیگر این تیم در چند دیدار اخیر نتایج ضعیفی گرفته که این امر باعث دلخوری هواداران شده است.

وی افزود: البته هواداران حق دارند چون نتایج سپیدرود راضی کننده نیست ولی مشکلات ما نیز زیاد است و از زمانی که به این باشگاه ورود کردیم، به دنبال جذب یک اسپانسر قدرتمند هستیم تا تیم را در اختیار بگیرد تا مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر حمایت لجستیکی شهرداری رشت که تا سال گذشته نیز شامل حال تیمهای سپیدرود و داماش بود، در فصل جاری قطع شده که این امر نیز بر مشکلات تیم پرطرفدار سپیدرود افزوده است.

وی بیان کرد: انتظار ما حمایت بیشتر مسئولان از تیم های ریشه دار و پرطرفدار است اما این کمک ها هر ساله کمتر می شود که به طور حتم این امر تاثیر منفی در این تیم ها خواهد گذاشت.

وی به بستن شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باتوجه به رای کمیته انضباطی ، متاسفانه تیم سپیدرود از جذب بازیکن جدید محروم شده که در این راستا باید همه مسئولان به کمک این تیم بشتابند تا این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: به دلیل بدهی های گذشته تیم سپیدرود این باشگاه از سوی کمیته انضباطی محروم شده اما ما بیکار نیستیم و در صدد شکسته شدن این رای هستیم و امیدوارم که در نهایت این مشکل را برطرف کنیم.

ناظمی خاطرنشان کزد: سپیدرود برای تقویت خود نیاز به جذب بازیکن دارد و اگر این رای شکسته نشود ، مشکلات تیم ما بیشتر می شود و به همین دلیل مسئولان ارشد گیلان باید برای کاهش مشکلات سپیدرود تیم را یاری دهند.

وی اظهار کرد: در این راستا مسئولان باشگاه سپیدرود رشت از استاندار ورزش دوست، معاونان استانداری، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر رشت تقاضای کمک دارد تا این عزیزان به یاری سپیدرود شتافته تا این تیم با قدرت در نیم فصل دوم در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور یابد و سرانجام جایگاه مناسبی نیز کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!