9 میلیارد ریال برای کاهش خطرات سیل در روانسر هزینه شد


9 میلیارد ریال برای کاهش خطرات سیل در روانسر هزینه شد

کرمانشاه- ایرنا- شهردار روانسر گفت: 9 میلیارد ریال از ابتدای سالجاری تاکنون برای کاهش خطرات احتمالی سیل و بهبود و عبور و مرور در سطح شهر روانسر هزینه شده است.

امید مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای اجرای پنج طرح و از محل اعتبارات داخلی و استانی تامین شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح جمع آوری و دفع آب های سطحی در بلوار معلم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.

شهردار روانسر از بتن ریزی معابر سطح شهر روانسر با ۶ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این طرح در محله های گرمه خانی، صالح آباد، گل سفید و خیابان بهار انجام شده است.

مجیدی گفت: با توجه به آبگرفتگی و خاکی بودن معابر محله گل سفید و شهرک ویس القرن سه هزار و ۸۰۰ تن شن در نقاط بحرانی و آب گیر این محله ها استفاده شده است.

وی اضافه کرد: لایروبی رودخانه های خشکه رود، عاصم آباد و پایین دست سراب روانسر با همکاری آب منطقه ای و ترمیم و بازسازی پل های فرسوده با استفاده از دال های بتنی، دیوار چینی و جدول گذاری در چهار نقطه شهر از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

شهردار روانسر یادآور شد: یکی از مهمترین معضلاتی که سال‌های سال شهروندان روانسری در فصل بارندگی با آن مواجه، مساله آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی این شهر به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی است که خوشبختانه در چند سال اخیر توجه ویژه این مهم شده و پروژه هدایت و دفع آب های سطحی هر ساله و بر اساس اولویت ها در این شهر اجرا می شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر چمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی