رویکرد ستاد انتخابات، عملیاتی کردن راهبردهای امام و رهبر انقلاب است


رویکرد ستاد انتخابات، عملیاتی کردن راهبردهای امام و رهبر انقلاب است

زنجان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: رویکرد این ستاد در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، راهبردهای امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب است که فرمودند: «میزان، رای ملت است و رای، حق‌الناس است» و عملیاتی کردن این راهبردها تکلیفی است که به خودمان پیش‌بینی کرده‌ایم.

خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان افزود: امانت‌دار رای مردم و بی‌طرف در برابر داوطلبان بوده و قانون را فصل‌الخطاب خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات بعد از دستور وزیر، همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز آغاز شد، خاطرنشان کرد: تعامل بسیار خوبی بین ستاد انتخابات استان، فرمانداران و مسؤولان اجرایی با هیات‌های نظارت برقرار بوده و تا کنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده است.

مرادی نافچی افزود: هیات‌های اجرایی در فضای صمیمی و قانونمند در تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مستقل استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: ۱۹۸ نفر با احتساب اعضای اداری در قالب هیات‌های اجرایی فعالیت می‌کنند تا فضای تعامل، دوستی و قانونمندی به سطوح مختلف استان جاری و ساری شود.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: هیات‌های اجرایی بلافاصله پس از تمام مهلت ثبت‌نام و استعلام از مراجع چهارگانه به مدت ۱۰ روز اقدام به بررسی صلاحیت داوطلبان کرده و این بررسی تا اعلام به هیات نظارت شهرستان، استان و کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نگاه و نظر ستاد و کمیته‌های اجرایی و نظارت، نگاه یکسان و همانند است، اظهار داشت: قانون، وحدت رویه بوده و رعایت آن به تمام مسؤولان، داوطلبان و طرفداران آن‌ها تاکید شده است.

مرادی نافچی خاطرنشان کرد: تبلیغات داوطلبان، زمان مشخصی داشته و هرگونه تبلیغات خارج از آن زمان، قانونی نبوده و رسمیت ندارد.

وی افزود: به تمام مدیران در سطح استان اعلام شده که استفاده از اموال عمومی به هر مقدار بر له یا علیه داوطلیان، ممنوع است.

مرادی نافچی با بیان اینکه شمار داوطلبان استان زنجان ۲۳۱ نفر است، گفت: ۱۳۹ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۳۰ نفر از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه، ۲۳ نفر از حوزه ماهنشان و ایجرود و ۳۹ نفر نیز از حوزه خدابنده ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اسامی داوطلبان پس از اعلام نظر نهایی مراجع ذی‌ربط اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته