افزون بر 21 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف و ضبط شد


افزون بر 21 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: 21 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ آرش خلخالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مبنی بر فعالیت یک متهم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد، اظهار داشت: ماموران دریافتند که متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه خودرو، جابجا کند.

خلخالی، افزود: ماموران مطلع شدند این میزان مواد مخدر به منظور توزیع در محل مورد نظر از طریق مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، جابجا می‌شود، افزود: ماموران انتظامی موفق شدند متهم را با یک دستگاه کامیونت که در حال تردد در این مسیر ارتباطی بود، مورد شناسایی قرار داده و متوقف کنند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، این میزان موادر مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود به دست آورند.

از ابتدای سال تاکنون قریب یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری