امتیاز تیم رعد پدافند در لیگ برتر کبدی به قم واگذار شد


امتیاز تیم رعد پدافند در لیگ برتر کبدی به قم واگذار شد

قم – ایرنا – دبیر هیات کبدی قم بابیان اینکه امتیاز تیم رعد پدافند در لیگ برتر کبدی به قم واگذارشده است گفت: با واگذاری این امتیاز، تیم رعد پدافند در فصل جدید لیگ برتر کبدی از شهر قم به میدان می‌رود.

محمدرضا رجایی روز دوشنبه در مجمع سالیانه هیات کبدی قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: هشت بازیکن این تیم از ورزشکاران بومی خواهند بود ضمن اینکه از ظرفیت کبدی کاران جوانان و بزرگ‌سالان و همچنین مربیان استان در این تیم استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف‌گذاری انجام‌شده برای حضور این استان در لیگ برتر کبدی، کسب عنوان قهرمانی توسط تیم رعد پدافند است.

وی گفت: هفت اعزام بانوان و آقایان به مسابقات کشوری، میزبانی از رقابت‌های استعدادهای برتر ورزشی کبدی پسران کشور، حضور در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی آموزش‌وپرورش و همچنین عضویت ورزشکاران استان در تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف ازجمله اقدام‌های شاخص این هیات در سال گذشته محسوب می‌شود.

رجایی بابیان اینکه سال گذشته سالی خوب برای کبدی قم بود ادامه داد: کبدی قم در رده نوجوانان و جوانان، دستاوردها و پیروزی‌های ارزشمندی در کشور به دست آورد که این موجب شد تا سرمایه‌گذاری در این زمینه ثمرات خوبی به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به میزبانی قم از مسابقات استعدادهای برتر ورزش کبدی پسران کشور گفت: این مسابقات با حضور ۵۰۰ مربی و ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی قم برگزار شد که علاوه بر تلاش برای برگزاری کیفی این رقابت‌ها، در حوزه فرهنگی اقدام‌های اثرگذاری انجام شد.

دبیر هیات کبدی قم گفت: این هیات آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی برای توسعه کبدی در بخش‌های تابعه قم را دارد و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام شد ولی متاسفانه از این دوره‌های آموزشی تاکنون استقبال مناسبی نشده است.

رجایی بابیان اینکه کبدی در بخش‌ها و روستاها دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است، افزود: در صورت تامین مکان و زیرساخت‌های لازم برای توسعه کبدی در بخش‌های تابعه، این هیات آمادگی تامین مربی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان در بخش‌ها را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟