مقدمات ارتباطی انتخابات الکترونیکی در البرز فراهم است


مقدمات ارتباطی انتخابات الکترونیکی در البرز فراهم است

کرج - ایرنا - رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان البرز گفت: مقدمات ارتباطی دراین استان برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

رضا زمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس فرایند ثبت نام از داوطلبان در۲ حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان انجام شد و همزمان نیز اقدامات لازم تشکیل هیات های اجرایی در ۱۳ فرمانداری و بخشداری با هماهنگی های لازم با هیات نظارت انجام پذیرفت.
وی ادامه داد: تمام فرایندها به صورت الکترونیکی و بر خط در بستر سامانه جامع انتخابات ستاد کشور بدون کوچکترین مشکل در ارتباطات و سامانه مذکور انجام پذیرفت.
زمانی اظهار امیدواری کرد: پس از گذشت ۶ روز از آغاز فرایند های اولیه برگزاری انتخابات بتوان ثبت نامی پرشور و بدون مشکل را پشت سر گذاشت.
وی گفت: انتظار داریم در ادامه فرایند انتخابات تا پایان روز رای گیری و تجمیع آراء نیز به همین شکل همکاری و هماهنگی لازم بین عوامل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بر قرار باشد.

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج ، اشتهارد و فردیس و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام از داوطلبان داشت.
از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید