چند خبر از ورزش خوزستان


چند خبر از ورزش خوزستان

اهواز - ایرنا - سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:حسین صیاحی روز دوشنبه در مسابقات جهانی آذربایجان 2019 موفق به کسب مقام اول در بخش کمیته (مبارزه) و مقام دوم بخش کاتا شد.

احسان حاجی نجف دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این مسابقات از ۱۴ تا ۱۹ آذر در شهر باکو کشور آذربایجان در حال برگزاری است بیان کرد:اظهار داشت: مجمع انتخاب رییس هیات کاراته خوزستان روز ۲۵ آذر در اهواز برگزار می شود و امیدواریم با تلاش ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته، شاهد موفقیت های روز افزون در سطح ملی و بین المللی باشیم.

حضور وزنه‌بردار خوزستانی در رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

وی افزود: اواخر آذر امسال مسابقات بین المللی قطر کاپ (گزینشی المپیک ۲۰۲۰) در دوحه برگزار می شود که سیدایوب موسوی وزنه بردار خوزستانی به همراه تیم ملی در این پیکارها حاضر می شود.

وی ادامه داد: دور جدید تمرینات تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی قطرکاپ از روز دوشنبه به مدت ۱۰ روز با حضور هفت وزنه بردار در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. موسوی که مقام آسیایی و جهانی در کارنامه دارد اکنون شرایط خوبی داشته و شانس حضور در رقابت های المپیک را دارد.

برگزاری رقابت های بوکس انتخابی تیم نوجوانان خوزستان

حاجی نجف افزود: رقابت‌های انتخابی بوکس نوجوانان خوزستان، با حضور بیش از ۱۰ تیم در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر امسال به میزبانی دزفول برگزار می‌شود که در نهایت نفرات برتر رقابت ها، به عنوان نماینده استان در رقابت های کشوری شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه بوکس خوزستان از گذشته تاکنون جزو قدرت های کشور به شمار می رود و بوکسورهای استان در مسابقات قهرمانی کشور بارها افتخارآفرینی کردند گفت: با برنامه ریزی در رده های پایه می توان در سال های آینده شاهد حضور ورزشکاران بیشتری از استان در تیم های ملی باشیم.

صعود نماینده خوزستان به مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مرحله مقدمانی مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور در ۲ منطقه جنوب و شمال کشور برگزار شد که تیم بهمن بهبهان تنها نماینده خوزستان در این مسابقات، موفق شد به مرحله نهایی صعود کند.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت ها با حضور هشت تیم برتر کشور به میزبانی اهواز برگزار می شود ادامه داد:هندبال خوزستان در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته و نمایندگان استان امسال در رده های پایه، مقام های مختلفی در سطح کشور کسب کردند. امیدواریم تنها نماینده بانوان خوزستان در لیگ یک بتواند عملکرد خوبی در رقابت ها داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت