اطمینان معاون شورای نگهبان از چاپ تعرفه‌های انتخابات در کمال امنیت


اطمینان معاون شورای نگهبان از چاپ تعرفه‌های انتخابات در کمال امنیت

معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان گفت: روند چاپ تعرفه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در کمال امنیت و با دقت کافی و مراقبت‌های لازم با بالاترین فناوری‌ها در حال انجام است.

خبر تکمیل می شود...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما آقای محمدحسن صادقی مقدم در حاشیه بازدید از چاپ تعرفه‌های انتخابات در چاپخانه بانک ملی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: می‌توانم به مردم شریف اطمینان دهم که تعرفه‌ها در تمام مراحل اعم از طراحی، چاپ، بسته بندی و نگهداری با دقت نیرو‌های این چاپخانه و با حداکثر امنیت، بهنگام آماده می‌شود.
وی افزود: شمار تعرفه‌های چاپ شده حتی کمی بالاتر از حد مشارکت چاپ می‌شود و در اختیار حوزه‌های انتخابیه قرار می‌گیرد تا بتوانیم در دوم اسفند امسال شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور مردم شریف، انقلابی و وظیفه شناس کشورمان باشیم.
آقای صادقی مقدم همچنین درباره روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات گفت: وزارت کشور و فرمانداری‌ها در همکاری با هیأت‌های نظارت استانی توانستند هیأت‌های اجرایی را بهنگام و بدون هیچ اشکالی تشکیل دهند و فعالیتشان را آغاز کنند.
وی افزود: آنان در زمانبندی مشخص نتایج بررسی هایشان را در اختیار هیأت‌های نظارت قرار می‌دهند و جمع بندی بررسی‌ها به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات می‌آید و نتایج آن از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان نیز اعلام می‌شود.
معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان گفت: پس از احراز شرایط قانونی داوطلبان، کسانی که شرایط شان احراز نشده است می‌توانند اعتراض کنند که به اعتراض آنان در مراحل مختلف در شورای نگهبان رسیدگی می‌شود و نتایج نهایی قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی منتشر خواهد شد.
آقای صادقی مقدم همچنین درباره تبلیغات زودهنگام برخی از داوطلبان تاکید کرد: شبکه نظارت ما در تمام کشور با مراقبت‌های کامل این تخلفات را به مقامات قانونی اعم از مسئولان قضایی به ویژه دادستان‌ها و نیز به مسئولان اجرایی شامل استانداران و فرمانداران اعلام می‌کند.
وی از داوطلبان انتخابات خواست که طبق قانون در مهلتی که مجاز به تبلیغات هستند، تبلیغ کنند.
آقای صادقی مقدم بار دیگر تاکید کرد: مطمئن باشید که هیچ اقدامی از چشم بینای شبکه نظارت در شورای نگهبان پنهان نمی‌ماند.

بازدید معاون اجرایی شورای نگهبان از چاپ تعرفه‌های انتخابات
معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان از فرایند طراحی، چاپ، بسته بندی و نگهداری تعرفه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چاپخانه بانک ملی بازدید کرد.

آقای محمدحسن صادقی مقدم و آقای علیرضا نیلچی مدیرکل امور انتخابات این شورا از جزئیات چاپ و نگهداری تعرفه‌های انتخابات در این چاپخانه آگاهی یافتند.
آقای محمدحسن صادقی مقدم معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان در حاشیه بازدید از فرایند چاپ برگ‌های رای در مصاحبه با خبرنگاران ابراز اطمینان کرد که روند چاپ تعرفه‌های انتخابات در کمال امنیت و با دقت و مراقبت‌های لازم با استفاده از بالاترین فناوری‌های صنعت چاپ در حال انجام است.
مسئولان چاپخانه بانک ملی نیز در جلسه مشترک با معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان، گزارشی از فرایند چاپ و انتشار تعرفه‌ها و دیگر اقلام انتخاباتی ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن