آموزش فرقه‌شناسی به مدیران کانون‌های مساجد کرمانشاه/ تلاش برای کسب عنوان اول «فهما»


آموزش فرقه‌شناسی به مدیران کانون‌های مساجد کرمانشاه/ تلاش برای کسب عنوان اول «فهما»

حجت‌الاسلام کلات‌پور از برگزاری دوره آموزشی «فرقه‌شناسی» ویژه مدیران کانون‌های مساجد استان کرمانشاه خبر داد و گفت: اجرای طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» و برگزاری دوره‌های آشنایی با عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این کانون‌ها است.

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «فرقه شناسی» ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: این دوره آموزشی برای برادران اهل سنت و تشیع و به منظور آشنا کردن آنها با شبهات مطرح شده در مورد معارف و آموزه های دینی با حضور کارشناسانی از قم برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه همچنین به برگزاری دوره آموزشی برای رابطین فهما (پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران) در کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با نحوه ثبت فعالیت های ملی و مذهبی، ثبت گزارش های مرتبط با طرح «شنبه های کتاب» و ثبت فعالیت های هنری و تولیدات متناسب با فضای مجازی در پایگاه بچه های مسجد آشنا شدند.

حجت الاسلام کلات پور با بیان اینکه استان کرمانشاه مهد تمدن اسلامی به شمار می رود، افزود: این استان در هشت سال دوران دفاع مقدس هم خط مقدم جبهه ها بود، به همین جهت انتخاب این استان به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد می تواند زمینه تحولات بسیاری را در این استان فراهم کند.

وی تاکید کرد: فعالیت های قرآنی و بیان احکام از رویکردهای کانون های مساجد استان کرمانشاه است که از این طریق تلاش می کنیم در توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی و در راستای تحقق تربیت حافظ و قاری قرآن در مساجد و کانون های فرهنگی هنری گام برداریم.

وی اجرای طرح «هر مسجد، یک حقوقدان»، برگزاری دوره های آشنایی با عفاف و حجاب، تبیین سیره و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) برای دانش آموزان مدارس، اجرای طرح «شنبه های کتاب» را از دیگر برنامه های مورد توجه در کانون های مساجد استان کرمانشاه معرفی کرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر