پست‌های اینستاگرام خواهر شاهرخ استخری برای پندار اکبری (فیلم)


پست‌های اینستاگرام خواهر شاهرخ استخری برای پندار اکبری (فیلم)

نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری به تازگی عکس و ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود از سورپرایز پندار اکبری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در روز جشن تولدش منتشر کرده است.

ستاره | سرویس چهره‌ها - پندار اکبری در چهاردهم آذرماه سال ۶۱ در تهران به دنیا آمد. او فرزند عبدالرضا اکبری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.


نیلوفر استخری:
«شب همگی بخیر. یعنی حیفم‌ اومد این ویدئو استوری بشه، برای همین پست گذاشتمش نمیدونم میدونید یا نه من عاشق تولد بازی و سورپرایزم. امروز که رفتم اونجا نمیدونستم تولد بازی دارن و منم اون وسط کلی خوشحال شدم. انگار که برای من تولد گرفتن خلاصه که این ویدئوها رو گرفتم که شما رو هم تو این شادی شریک کنم آقای اکبری برای بار سوم تولدتون مبارک باشه»

پست‌های اینستاگرام خواهر شاهرخ استخری برای پندار اکبری (فیلم)


نیلوفر استخری:

«سلام شبتون بخیر. امیدوارم خوب و سلامت باشید. این عکس از روز تولد جا مونده بود. الان به این بهونه گذاشتم که از فن پیج‌های برادران اکبری که انقدر باحال و مهربونن تشکر کنم یه حرفی هم که خیلی وقت بود میخواستم بگم و فرصت نمیشد این بود که به همه شمایی که فن پیج دارید و انقدر خالصانه عشق و‌ محبتتون رو به کسی که دوست دارید نشون میدید بگم که الویت اول زندگیتون باید موفقیت خودتون باشه و وقتتون رو صرف درس خوندن کنید. مخصوصاً اگر کنکوری هستید بدونید که سرنوشت شما مهمتر از همه چیز هست و هنرپیشه مورد علاقتون صبر میکنه تا شما قبول شید بقیه شما هم که مثل من وقت زیادی رو تو اینستاگرام میگذرونید خیلی خیلی مراقب باشید که یه موقع به خودتون نیاین ببینید همه وقت و زندگیتون رو به بطالت گذروندید. منم سعی میکنم رعایت کنم و برای فضای مجازی حساب شده وقت بذارم. شما هم موافقید؟»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...