دفاع تمام‌قد سراسقف کلیسای رم ارتدوکس در قدس از حزب‌الله لبنان


دفاع تمام‌قد سراسقف کلیسای رم ارتدوکس در قدس از حزب‌الله لبنان

سراسقف کلیسای رم ارتدوکس در قدس اشغالی با رد اظهارات اخیر اسقف کلیسای رم ارتدوکس در بیروت درباره حزب‌الله از این جنبش و دبیرکل آن به شدت حمایت کرد.

دفاع تمام‌قد سراسقف کلیسای رم ارتدوکس در قدس از حزب‌الله لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین, عطالله حنا، سراسقف کلیسای رم ارتدوکس در قدس اشغالی، اظهارات اخیر اسقف کلیسای رم ارتدوکس در بیروت در مورد حزب‌الله را تحریک کننده و مردود دانست و تأکید کرد این اظهارات به نمایندگی از مسیحیان و ارتدوکس‌های لبنان ایراد نشده است.

او در این خصوص گفت: «آنچه امروز (از «الیاس عوده»، اسقف کلیسای رم ارتدوکس در بیروت) شنیدیم به شدت ما را تحت تأثیر قرار داد. این اظهارات، بازتاب دیدگاه ما مسیحیان و پیروان کلیسای ارتدوکس نیست. ما از شنیدن این اظهارات شوکه و ناراحت شدیم و امیدواریم شاهد تکرار چنین اظهاراتی نباشیم.

سراسقف کلیسای رم ارتدوکس در قدس اشغالی افزود: جناب سید حسن نصرالله و حزب‌الله در دفاع از حضور مسیحیان در سوریه و مناطق مختلفی در مشرق عربی نقش ایفا کرده‌اند. ما هر گونه اهانت به جایگاه جناب سید حسن نصرالله و حزب‌الله را مردود می‌دانیم. استفاده از منبر کلیسا به منظور اهانت به یک حزب و یک شخصیت والای لبنانی که دارای جایگاه و احترام ویژه‌ای است، موضعی مردود است که به ما مسیحیان و ارتدوکس‌ها در لبنان، فلسطین و مشرق عربی تعلق ندارد.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است