قدرت موتور رنو با فراری برابری می کند!


فرمول یک ایران – سیریل ابیتبول، مدیر تیم فرمول یک رنو ادعا می کند که قدرت موتور آنها در حال حاضر با موتور فراری برابری می کند. با اینکه فراری ها فصل 2019 فرمول یک را به مرسدس و مکس ورشتپن باختند، اما برای قدرت موتور و همچنین سرعتاش در مستقیمی بالاتر از مرسدس و هوندا، ستایش شدند. مک لارن که از فصل گذشته از موتور رنو استفاده می کند، در 2019 توانسته...

فرمول یک ایران – سیریل ابیتبول، مدیر تیم فرمول یک رنو ادعا می کند که قدرت موتور آنها در حال حاضر با موتور فراری برابری می کند.

با اینکه فراری ها فصل 2019 فرمول یک را به مرسدس و مکس ورشتپن باختند، اما برای قدرت موتور و همچنین سرعتاش در مستقیمی بالاتر از مرسدس و هوندا، ستایش شدند. مک لارن که از فصل گذشته از موتور رنو استفاده می کند، در 2019 توانسته بالاتر از تیم فرانسوی در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

مک لارن برای فرمول یک 2021 دوباره از مرسدس تامین خواهد شد و رنو دیگر تامین کننده هیچ تیمی نخواهد بود اما ابیتبول ادعا می کند که آنها با قدرت موتور فراری برابری می کنند و در ادامه افزود:

طبق اندازه گیری های ما، فراری و ما در حال حاضر قدرتمندترین موتورها را در حالت مسابقه ای داریم. بعد هوندا و مرسدس قرار دارد.

قدرت موتور رنو با فراری برابری می کند!قدرت موتور رنو با فراری برابری می کند! متیا بینوتو و اندی کاول – مرسدس و فراری

اندی کاول، مدیر بخش موتور مرسدس اما نظر متفاوتی درباره رده بندی موتورهای فرمول یک دارد:

اختلافات بین هوندا، رنو و ما کم است. در حال حاضر فقط فراری از این رده بندی جداست.

اعلام قدرت موتور واقعا سخت است. در مسابقه، یک خودرو ممکن است از خلا پشت و دی آر اس بهره ببرد یا در حالت حمله کامل یا سیو (نگهداری) لاستیک باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش