کاهش 87 میلیون لیتری مصرف بنزین در همدان


کاهش 87 میلیون لیتری مصرف بنزین در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از صرفه جویی 87 میلیون لیتری مردم همدان در مصرف بنزین خبر داد.

امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمارها در پایان آبان ماه سال ۱۳۹۸ حاکی از صرفه جویی ۸۷ میلیون لیتری مصرف فرآورده بنزین از طریق تنوع بخشی به سبد سوخت خانوارها و جایگزین کردن آن با CNG در منطقه همدان است.

وی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، ۹۵ میلیون و ۶۷۲ هزار مترمکعب سوخت پاک در جایگاه های استان همدان عرضه و به مصرف رسیده است.

روستایی ادامه داد: در حال حاضر از ۲۶۶ نازل عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده در منطقه، ۲۱۵ نازل فعال بوده و به طور میانگین در ۲۴۳ روز گذشته از هر نازل ۴۴۴ هزار مترمکعب سوخت به کپسول خودروها تزریق شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان یادآور شد: بیشترین میزان سوخت سی.ان.جی تحویلی در سال ۹۸ در شهریورماه با رقمی افزون بر ۱۲ میلیون و ۲۶۰ هزار مترمکعب سوخت بوده است.

وی افزود: در حال حاضر در ۴۵ جایگاه منطقه همدان سوخت گاز طبیعی فشرده عرضه می شود که از این تعداد ۲۳ جایگاه تک منظوره (سی.ان.جی) و ۲۲ جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی.ان.جی) است.

روستایی تأکید کرد: با توجه به اجرای نظام جدید توزیع سوخت در کشور و ذخایر فراوان خدادادی از نعمت گاز طبیعی، با جایگزینی سوخت گاز طبیعی فشرده(CNG) با بنزین در کاهش آلودگی هوا و حفظ هوای پاک برای خود و فرزندانمان می توانیم سهم ارزنده ای داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون