کولاک موضعی در برخی محورهای کوهستانی استان زنجان


کولاک موضعی در برخی محورهای کوهستانی استان زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: کولاک موضعی محورهای محورهای زنجان ــ تهم ــ چورزق و زنجان ــ دندی را فرا گرفته است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر مه‌گرفتگی پدیده غالب در محور زنجان ــ طارم، به‌ویژه گردنه ذاکر است که موجب کاهش دید افقی در این محور شده و رانندگان برای تردد باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

وی به وجود کولاک در محورهای زنجان ــ تهم ــ چورزق و زنجان ــ دندی اشاره کرد و گفت: رانندگان برای تردد در گردنه‌های کوهستانی و دارای کولاک، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: راهداران در مسیرهای اصلی مستقر هستند تا در صورت نیاز به کاربران جاده‌ای خدمات لازم را ارائه دهند.

این مسئول یادآور شد: راهداران در حال رصد محورهای روستایی هستند تا در صورت انسداد راه‌ها نسبت به بازگشایی محورها اقدام کنند و البته خدمات‌رسانی در جاده‌ها با اولویت محورهای اصلی انجام می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه مسیرهای اصلی و شریانی باز هستند و تردد به حالت عادی و روان در جریان است البته از رانندگان تقاضا داریم در هر شرایطی نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی