فرمانداران تبلیغات زودهنگام داوطلبان در فضای مجازی را رصد کنند


فرمانداران تبلیغات زودهنگام داوطلبان در فضای مجازی را رصد کنند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران هرگونه تبلیغات برای داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در فضای مجازی را خلاف توصیف کرد و گفت: فرمانداران با رصد تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی، طبق قانون انتخابات ضمن دادن تذکر کتبی، در صورت ادامه فعالیت برخوردهای لازم را انجام دهند.

احمد حسین زادگان روز دوشنبه در همایش مشترک هیات های اجرایی و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مراکز شهرستان های استان مازندران در ساری افزود: همه باید پایبند قوانین و مقررات انتخابات باشند و بدون تعارف با متخلفان برخورد کنند.

وی با تاکید بر این که وظیفه هیات اجرایی و بازرسی مراقبت و اجرای قانون انتخابات است، تصریح کرد: نام نویسی داوطلبان در ۹ حوزه انتخابیه استان بدون حاشیه انجام شده است و امروز وطیفه مهم بررسی صلاحیت افراد در حال انجام است.

استانداران مازندران با تاکید بر این که برگزار کنندگان انتخابات در استان افراد باتجربه هستند، گفت: ورود برخی از داوطلبان برای خرید و فروش آرای مردم دور از ذهن نیست و کار بازرسان در این زمینه بسیار مهم و حساس است و باید با جدیت مراقبت کنند.

حسین زادگان افزود: سمن ها و سازمان های مردم نهاد که در دولت تدبیر و امید گسترش قابل توجهی در جامعه یافته است باید در فضای تبلیغات داوطلبان نامزدهای انتخابات مجلس از خودشان مراقبت کنند و نباید اجازه دهند از جایگاهشان به نفع داوطلبی تبلیغات و هزینه شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که تعامل خوبی بین هیات های اجرایی و نظارت در استان وجود دارد و هر یک از آنها نیز در چارچوب قانون به وظایف خودشان عمل می کنند، ادامه داد: هیات های اجرایی به عنوان معتمدین مردم کار برگزاری انتخابات را انجام می دهند و اصل بی طرفی و رعایت قانون ملاک کار این هیات ها در برگزاری انتخابات است.

استاندار مازندران بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو در استان تاکید کرد و گفت: این بار نیز مازندرانی ها همانند گذشته در این عرصه مهم حضور حداکثری پیدا می کنند.

در استان مازندران ۴۰۱ داوطلب برای نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که کمتر از ۶ درصد آنان زن هستند.
مازندران با ۹ حوزه انتخابیه، ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!