تروریست‌ها شهری در حومه حماه را گلوله باران کردند


تروریست‌ها شهری در حومه حماه را گلوله باران کردند

گروه‌های تروریستی مستقر در حومه جنوبی ادلب، شهر سقیلبیه واقع در حومه شمالی حماه را با خمپاره و راکت هدف قرار دادند که خسارت‌های مادی برجا گذاشت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ تروریست‌ها شهر سقیلبیه در حومه حماه را گلوله باران کردند. گروه‌های تروریستی مستقر در حومه جنوبی ادلب، شهر سقیلبیه واقع در حومه شمالی حماه را با خمپاره و راکت هدف قرار دادند که خسارت‌های مادی برجا گذاشت.
خبرنگار الاخباریه سوریه گفت: تروریست‌ها تعدادی گلوله خمپاره و راکت از حومه جنوبی ادلب شلیک کردند که به اطراف شهر سقیلبیه اصابت کرد. یگان‌های ارتش سوریه نیز با رصد مناطق شلیک گلوله‌ها و راکت ها، این مناطق را با توپخانه هدف قرار دادند و برخی از تروریست‌ها را زخمی کردند.
از سوی دیگر یگان‌های ارتش سوریه عملیات استقرار در منطقه الجزیره سوریه را گسترش دادند و در مناطق جدیدی در حومه شمالی الحسکه مستقر شدند تا ماموریت‌های ملی خود را برای محافظت از ساکنان این مناطق انجام دهند.
خبرنگار الاخباریه افزود: یگان‌های ارتش سوریه در مناطق ایستگاه تولید برق «مبروکه» نیز مستقر شدند. چند روز گذشته نیز نیرو‌های ارتش سوریه برای حفظ امنیت جاده بین المللی الحسکه - حلب در دو راهی لیلان در تل تمر مستقر و وارد روستای السوسه غربی و منطقه سیلو‌ها در حومه شمال غربی الحسکه شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟