لبخند هوای پاک به تهران


لبخند هوای پاک به تهران

عصر خودرو- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پی وزش باد و برقراری شرایط مناسب جوی کیفیت هوای هم‌اکنون پایتخت در شرایط «پاک» قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با توجه به وزش باد و شرایط مساعد جوی در نخستین ساعات امروز (18 آذرماه) با وجود ازدیاد تردد خودروها، در بیشتر مناطق پایتخت وضعیت مطلوب کیفیت هوا برقرار می‌شود.

با افزایش سرعت باد طی امروز (18 آذرماه) شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود و به تبع آن کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت در وضعیت سالم باقی می‌ماند.

در ساعات پایانی امروز(18 آذرماه) با کاهش نسبی سرعت باد، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود هر چند در بیشتر مناطق، کیفیت هوا در وضعیت مطلوب قرار خواهد داشت.

صبح روز فردا(19 آذر ماه) همزمان با ازدیاد تردد خودروها، تجمع ذرات معلق در برخی مناطق سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود همچنین طی روز با برقراری جو آرام بر غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل افزوده می‌شود و اواخر وقت فردا (19 آذر ماه) برقراری شرایط نامطلوب در برخی مناطق پایتخت به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته 56 و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون 46 و هوا در شرایط پاک است.
انتهای پیام

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت