اردوی آمادگی تیم تالو پاس ناجا در زنجان به پایان رسید


اردوی آمادگی تیم تالو پاس ناجا در زنجان به پایان رسید

زنجان - ایرنا - تیم تالو پاس ناجا که به منظور کسب آمادگی بیشتر برای رویارویی بهتر در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های ایران در شهر زنجان اردو زده بود امروز /دوشنبه 18 آذر ماه/ به کار خود پایان داد.

سرپرست تیم ووشو "تالو" پاس ناجا گفت: این اردوی آمادگی از دهم آذر ماه و با حضور ۱۰ تالوکار منتخب و برتر و به سرمربیگری غفار امانی در آکادمی بین المللی ووشو واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان آغاز شده بود و ورزشکاران حاضر برای حضور توانمند در برابر حریفان، تمرینات فنی و تکنیکی انجام دادند.

مجید زنجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم تالو زنجان تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا در این دوره از رقابت‌ها، رقیب سرسخت و توانمندی برای تیم‌های شرکت کننده باشد.

وی، اظهار داشت: مجید حسنلو، هادی محمدی، مهدی محمدی و مهدی شامی از زنجان، علی خاکسار از شهر کرد، فاتح حیدریان از کردستان، رضا خلف زاده از خوزستان و حسین رحمانی، مصطفی دودله و رضا صبوری‌طلب از خراسان رضوی، تالوکاران حاضر در اردوی زنجان بودند.

زنجانی افزود: تیم تالو پاس ناجا در نخستین روز این سری از رقابت‌ها که ۱۹ آذر ماه در سالن فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی تهران و هیات ووشو همدان، خواهد رفت.

در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های کشور که پارسال برگزار شد تیم پاس ناجا، مقام ‌قهرمانی را از آن خود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب