کلاهبردار 700 میلیونی در رشت دستگیر شد


کلاهبردار 700 میلیونی در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری کلاهبردار 700 میلیون ریالی در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از وی کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از شاکی مشخص شد شخصی با مراجعه به مغازه وی پس از خرید لوازمی به ارزش چهار میلیون ریال با جلب اعتماد مالباخته و معرفی خود به عنوان پلیس از وی کلاهبرداری کرده است. کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات و سرنخ‌های به دست آمده، هویت متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آگاهی مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: متهم ۵۶ ساله که تحت تعقیب مراجع قضایی نیز بود، دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد، گفت: متهم با اغفال شکات و اخذ مبالغی به مالباختگان قول انجام کارهای مختلف انتظامی را می‌داده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اعلام اینکه متهم با این روش ۷۰۰ میلیون ریال از شهروندان در شهرستان رشت کلاهبرداری کرده است، اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی