دهیاران و شوراها نباید بر له یا علیه کاندیداها اقدامی انجام دهند


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها درجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید بر له یا علیه کاندیدا یا جریان خاصی ورود کرده و اقدامی انجام دهند.

سید کمال پاکفطرت دوشنبه 18 آذر در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها گفت: وظیفه ما فراهم کردن شرایطی مناسب برای حضور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم است.

او با بیان اینکه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید با رعایت اصل بی طرفی، زمینه ساز حضور پر رنگ و حداکثری همه مردم باشند، تاکید کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها حق ندارند در جریان انتخابات، موافق یا مخالف هیچ نامزدی تبلیغات انجام دهند، بلکه وظیفه دارند شرایطی را فراهم کنند تا مردم در محیطی آرام و به دور از هرگونه تخلفی در پای صندوقها حضور پیدا کنند.

پاک فطرت با تاکید بر رعایت قانون و مقررات توسط دهیاران و شوراها در روستاها گفت: دهیاران باید به منظور پیشرفت و بهبود وضعیت موجود در روستاها برنامه‌ریزی کرده و با هماهنگی دستگاه‌های اجرائی تلاش کنند.

مدیر کل امور روستایی و شوراها بیان کرد: خوشبختانه دولت در بخش عمرانی توجه بسیار ویژه ای به روستاها دارد که دهیاران باید از این ظرفیت پیش آمده در جهت عمران و آبادانی روستاها استفاده کنند.

پاکفطرت گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها تمام تلاش خود را برای برگزاری حداکثری انتخابات به کار گرفته و در صورت استفاده از امکانات دهیاری و دولتی در روستاها یا تبلیغات له یا علیه نامزد ها با مرتکبین برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در