اولتیماتوم حماس به پروژه‌های یهودی‌سازی قدس


اولتیماتوم حماس به پروژه‌های یهودی‌سازی قدس

اقدامات تحریک آمیز یهودیان در سال های گذشته چندان برخورد نشده است ولی حالا شرایط به گونه ای است که هر اقدام تحریک آمیز با برخورد شدید مقاومت روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنبش مقاومت فلسطین حماس نسبت به هر گونه اقدام افراطی صهیونیستها در شهر بیت المقدس هشدار داد و اعلام کرد هر گونه حمله شهرک نشین ها به مراسم مذهبی مسلمانان با پاسخ شدید روبرو خواهد شد.

حماس در بیانیه ای اعلام کرد حملات و تحریکات و اقدامات سنگین که اخیراً اتفاق افتاده است و هنوز هم در برابر نمازگزاران در مسجد الاقصی و مکرر آن اتفاق می افتد همه دلایلی است که راه را برای طغیان آینده خشم علیه اشغال هموار می کند.

ابو عبیدا ، سخنگوی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس طی یک سخنرانی با اعلام این موضع جنبش مقاومت افزود: اقدامات تحریک آمیز یهودیان در سال های گذشته چندان برخورد نشده است ولی حالا شرایط به گونه ای است که هر اقدام تحریک آمیز با برخورد شدید مقاومت روبرو خواهد شد.

وی به هر گونه پروژه یهودی سازی در بیت المقدس هشدار داد و گفت یهودیان مجاز به بازدید از مسجدالاقصی هستند ولی هر گونه اقدام برای بازسازی یا پروژه ساختمانی با برخورد شدید مقاومت روبرو خواهد شد.

در ماههای گذشته ، نیروهای امنیتی اسرائیل بارها از دسترسی نمازگزاران مسلمان به مسجد الاقصی و اماکن مقدس آن جلوگیری کردند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید