قیمت دلار رکورد شکست/ یور 14.850 تومان/نرخ 47 ارز بین بانکی در 18 آذر


قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز با افزایشی قابل توجه در مرز 13 هزار و 550 تومان ایستاد.همچنین بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که بر این اساس 10 ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ 20 ارز دولتی کاهش و 17 ارز رسمی افزایش یافت.

به گزارش سایت طلا ، هر چند دیروز هر دلار در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان عرضه شد و بازارساز تلاش گسترده‌ای را به کار گرفت تا دلار در صرافی‌های بانکی به کانال سیزده هزار تومان وارد نشود اما پیشروی قیمت‌ها در بازار آزاد سبب شد قیمت‌ دلار در صرافی‌های بانکی افزایشی برابر با چهارصد تومان را در یک روز تجربه کند.

به این ترتیب سد مقاومتی دلار شکسته شده است. صرافان معتقد بودند سد مقاومتی دلار ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بوده است . بر این اساس نرخ خرید دلار از مردم نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

بررسی‌ها نشان می دهد نرخ یورو نیز با افزایشی محسوس به ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و نرخ خرید این ارز در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان گزارش شد.

قیمت دلار رکورد شکست/ یور 14.850 تومان/نرخ 47 ارز بین بانکی در 18 آذر

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس ۱۰ ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ ۲۰ ارز دولتی کاهش و ۱۷ ارز رسمی افزایش یافت.

قیمت دلار رکورد شکست/ یور 14.850 تومان/نرخ 47 ارز بین بانکی در 18 آذر

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

امروز فروش اقساطی ایران خودرو تا ۴۰ میلیون ارزان‌تر از بازار! | 13.0 هزار تحلیل و پیش بینی سکه امامی مورخ 17 آذر 98 | 2.8 هزار همه می‌گویند سهمیه بنزینی که به ما می‌دهید کم است/کارت سوخت برای برخی‌ها یک موضوع مقدس شده است | 2.0 هزار درمان کم‌خونی کودکان با پادشاه میوه‌ها/ این نبات سرطان‌زاست/ منبع جیوه در رژیم غذایی را بشناسید/سرطان و 3خوراکی مبارز! | 2.3 هزار افزودن قابلیتی جدید به 'واتس اپ' اندرویدی ها | 4.2 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...