تصادف زنجیره‌ای در همدان یک کشته و 13 مجروح برجای گذاشت


تصادف زنجیره‌ای در همدان یک کشته و 13 مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: بر اثر تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو در محور همدان - قروه نرسیده به روستای همه‌کسی یک تن فوت و 13 نفر مجروح شدند.  

ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه ۱۸ آذر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در این تصادف زنجیره‌ای ابتدا یک دستگاه پراید با نزدیک شدن به جاده مه آلود سرعت خود را تا حد ممکن کاهش می‌دهد اما یک دستگاه کامیون با سرعت بالا از پشت سر با این وسیله نقلیه برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه مینی بوس با کامیون برخورد کرده و یک دستگاه پژو نیز به مینی بوس و پژو دیگری به سواری پژو نخست در نزدیکی روستای "همه‌کسی" برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: ۱۳ تن در این تصادف زنجیره‌ای مجروح شد و یک نفر فوت کرد و از بین مجروحان نیز هشت تن بستری و پنج تن به صورت سرپایی مداوا شدند.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: بی‌توجهی به جلو و نکاستن سرعت با نزدیک شدن به محدوده مه آلود عامل بروز این تصادف زنجیره‌ای است.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته در جاده قدیم همدان - ساوه ۵۰۰ متری روستای فیض آباد یک دستگاه سواری تیبا با وانت تویتا به صورت رخ به رخ برخورد کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: با وجود بارش تگرگ در این جاده اما راننده تیبا با سرعت غیرمطمئنه اقدام به تردد کرده بود که موجب انحراف وسیله نقلیه از مسیر اصلی و برخورد پهلوی سمت راست با جلو وانت تویتا می‌شود.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: راننده تیبا مجروح و سرنشین این وسیله نقلیه به علت شدت ضربه وارده و گیر کردن داخل خودرو در دم جان خود را از دست داد.

کد خبر 468754

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد