دانلود انیمیشن علاءالدین Aladdin 1992 با دوبله فارسی و کیفیت HD

دانلود انیمیشن علاءالدین با دوبله فارسی ,دانلود انیمیشن Aladdin 1992, دانلود انیمیشن 2019، دانلود انیمیشن, دانلود انیمیشن دوبله

دانلود انیمیشن علاءالدین Aladdin 1992 با دوبله فارسی

نام اثر: علاءالدین Aladdin

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDB 8 /10

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی

مخاطب: همه گروه های سنی علاءالدین Aladdin

محصول: کشور آمریکا

کارگردان: ران کلمنتس

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 1992

مدت زمان: 90 دقیقه

درباره انیمیشن :

علاءالدین انیمیشنی ماجراجویی و کمدی، محصول سال ۱۹۹۲ کشور آمریکا است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده ران کلمنتس و جان ماسکر بوده‌ و بازیگرانی چون رابین ویلیامز، اسکات وینگر، لیندا لارکین، گیلبرت گوتفرید، جاناتان فریمن و فرانک ولکر در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمیشن علاءالدین در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۵۰۴ میلیون دلاری رسید و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای آمریکا در سال ۱۹۹۲ را به خود اختصاص داد. این انیمیشن که بر اساس داستان علاءالدین و چراغ جادو از مجموعه داستان‌های هزار و یک شب ساخته شده، در جشنواره‌های مختلف برنده جوایز متعددی شده که از میان آنها می‌توان به کسب دو جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب، پنج جایزه گرمی و یک جایزه ساترن اشاره کرد.

داستان انیمیشن:

در انیمیشن علاءالدین ، دختر پادشاه (یاسمن) برای فرار از ازدواج اجباری از خانه فرار کرده و علاءالدین را می‌بیند. علاءالدین عاشق او می‌شود و…

🏅 رتبه 247 سایت IMDb

برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی

برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن

برند جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.78 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.01 گیگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .