مساعدت منطقه آزاد ماکو برای خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه هلال احمر ماکو


مساعدت منطقه آزاد ماکو برای خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه هلال احمر ماکو

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو از مساعدت 2 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی برای درمانگاه هلال احمر شهرستان ماکو خبر داد.

سجاد اسماعیل زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال سال گذشته توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برای تجهیز این درمانگاه اختصاص یافته بود، افزود: امسال نیز با اختصاص حدود ۷۰۰ میلیون ریال برای تجهیز این درمانگاه در مجموعه منطقه آزاد ۲ میلیارد ریال مساعدت کرده که برای خرید تخت بیمارستانی و نوارقلب و غیره هزینه شده است.

وی افزود: در این بخش درمانی تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی برای ارائه خدمات درمانی موجود است و با حضور پزشکان مجرب، شهروندان محترم می توانند به منظور بهره مندی از خدمات درمانی به این درمانگاه مراجعه کنند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه جمعیت منطقه با حضور مسافران در ایام مختلف بخصوص نوروز به صورت شناور افزایش می یابد، ادامه داد: راه اندازی این درمانگاه به بخش بهداشت و درمان این شهرستان کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در این درمانگاه بخش های پزشک عمومی، تزریقات، پانسمان و بستری موقت فعال است، اضافه کرد: بخش های فیزیوتراپی، دندانپزشکی و مامایی نیز در شرف افتتاح هستند.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: ۲۰ پرسنل اداری و پزشکی در این درمانگاه در3 نوبت شیفت ارائه خدمتان می دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور