مدیر طرح و برنامه و امورمالی سازمان پژوهش منصوب شد


تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، یکی از جوانان این سازمان را به عنوان مدیرطرح و برنامه و امورمالی منصوب کرد.

مدیر طرح و برنامه و امورمالی سازمان پژوهش منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، یکی از جوانان این سازمان را به عنوان مدیرطرح و برنامه و امورمالی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش در ابلاغی بهنام نیک‌نژاد را به عنوان مدیر طرح و برنامه و امور مالی این سازمان منصوب کرد.

متن ابلاغ ذوعلم خطاب به نیک‌نژاد به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای بهنام نیک‌نژاد

با سلام و تحیت

نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب­عالی و باتوجه به پیشنهاد معاون محترم توسعه منابع و پشتیبانی و در اجرای ماده20 آئین نامه مالی و معاملاتی، به عنوان مدیر طرح و برنامه و امور مالی پست شماره 267 منصوب می‌شوید.

در این راستا برنامه‌ریزی و پی­گیری لازم برای بهبود، ارزیابی و مراقبت از برنامه‌های مصوب دفاتر، اختصاص به موقع منابع با استفاده از روش‌­های نوین بودجه‌ریزی و استمرار کامل اجرای حسابداری تعهدی، جلوگیری از اعمال هزینه‌های غیرضروری، کنترل مستمر بر اجرای قوانین، مقررات و انضباط مالی، اصلاح روش‌­های کاری همراه با نظارت جدی بر پیشرفت انجام امور و مراحل انجام خرج و اجرای به موقع برنامه‌ها، نظارت و ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول، تعامل نزدیک و سازنده با سازمان‌ها و نهادهای نظارتی و سایر وظایف مقرر در آیین‌نامهمصوب هیئت محترم امناء از اولویت‌های جناب­عالی خواهد بود.

از تلاش‌های ارزشمند برادر ارجمند جناب آقای سعید مشهدی فراهانی در مدت مسئولیت در این پست تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و در پرتو عنایات خاص امام عصر ارواحنا فداه با الهام از وصایای گرانقدرامام راحل "قدس سره" و نصب‌العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی و عملیاتی نمودن برنامه پنج ساله مصوب سازمان با اولویت بر اجرای برنامه آن حوزه با اعمال مدیریت جهادی موفق باشید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا