میلادنور سومین حریف والیبال شهرداری جوان ارومیه در لیگ یک


میلادنور سومین حریف والیبال شهرداری جوان ارومیه در لیگ یک

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه صدرنشین گروه 2 رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در هفته سوم این مسابقات و در خانه حریف به مصاف تیم میلادنور می‌رود.

دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۵ امروز /دوشنبه، هجدهم آذرماه/ در سالن شهر نور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه پس از کسب ۲ پیروزی خانگی در نخستین دیدار خارج از خانه خود با روحیه خوبی به مصاف حریف مازندرانی خود می‌رود.

تیم شهرداری جوان ارومیه هفته گذشته در نخستین دیدار لیگ دسته یک کشور به پیروزی خانگی و قاطع سه بر صفر مقابل تیم اسپورت هوشیار تبریز رسید و در ادامه نیز با کسب نتیجه سه بر یک مقابل نیروی زمینی تهران دومین پیروزی خانگی خود را رقم زد و با اندوختن ۶ امتیاز در رده نخست جدول گروه ۲ قرار دارد.

امسال تیم شهرداری جوان ارومیه با ترکیب کاملا بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست /کاپیتان اسبق تیم ملی/ در کوران رقابت‌های دسته یک کشور حضور یافته‌است.

این مسابقات با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، میلاد نور، گل‌نقش آران بیدگل، کیمیاگر تهران، نور، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه است.

در گروه یک این مسابقات نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم در لیگ دسته یک کشور بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی در رقابت‌های لیگ دسته کشور است که با وجود آنکه چندین سال است در این مسابقات حضور دارد ولی امسال به دلیل نداشتن اسپانسر انصراف داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!