اپلیکیشن، شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در زنجان را به 231 نفر افزایش داد


اپلیکیشن، شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در زنجان را به 231 نفر افزایش داد

زنجان- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: برخی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق اپلیکیش (درخواست نامه)، اقدام به ثبت‌نام کرده بودند که تایید آن‌ها با تاخیر انجام شد و با احتساب این افراد، شمار نهایی داوطلبان مجلس در زنجان به 231 نفر رسید.

خیرالله ترخانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان در ساعت ۱۸ روز شنبه /۱۶ آذر/ به اتمام رسیده بود اما برخی از داوطلبان با اپلیکیشن موبایل، اقدام به ثبت‌نام کرده بودند که اسامی آن‌ها امروز توسط ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شد.

وی، آمار نهایی داوطلبان استان زنجان را ۲۳۱ نفر خواند و خاطرنشان کرد: ۱۳۹ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم شامل ۱۲۳ آقا و ۱۶ خانم، ۳۰ نفر از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه شامل ۲۷ آقا و ۳ خانم، ۳۹ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده شامل ۳۷ آقا و ۲ خانم و ۲۳ نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود شامل ۲۱ آقا و ۲ خانم، داوطلبان نمایندگی مجلس هستند.

ترخانی افزود: ۲۰۸ نفر از مجموع داوطلبان، آقا و ۲۳ نفر خانم هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه هیات‌های اجرایی با همکاری صمیمانه هیات نظارت بر انتخابات در تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مستقل تشکیل شده است، گفت: همزمان با ثبت‌نام داوطلبان، استعلام از مراجع چهارگانه نیز در سیستم انجام می‌شد.

ترخانی افزود: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان از امروز یکشنبه در هیات‌های اجرایی آغاز شده و این فرآیند تا اعلام به هیات نظارت شهرستان، استان و کشور ادامه دارد تا آمار اصلی داوطلبان پس از تایید صلاحیت نهایی اعلام شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی